• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har din chef runt armen?

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
En Rado ceramica!
"stulen bild :sorry:"
DSC03858.jpg

Grym!
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Min vd har en ganska rejäl longines (stulen bild) och min styrelseordförande alternerar mellan IWC Spitfire (ganska trevlig modell) och en liten Breitling kronograf ftån 80-talet i guld/stål (ganska hemsk.....)
$_35.jpeg
 
Min närmaste chef har en SMP quartz chefen över honom har ingen alls och vår VD har vad jag sett inte heller någon.

Mycket dålig kultur av klockor på mitt företag, såg en projektledare häromdagen som dock hade en Hydroconquest, quartz där med dock.
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Mina chefer har sömniga Tissot, Certina och Citizen.. Däremot är det roligare bland mina kollegor, där hittar man ett par Breitling, flera Rolex som Explorer 1, 116610 och YM S/S
 

Aros

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Chefen kör någon digital Policemodell, men närmaste kollegan varierar frisk, vilket är upplyftande, med Longines Conquest Automatic Chronograph som dyrgrip.
 

Man

Rolex
Min närmaste chef hon kör Michael Kors.

Ekonomichefen försöker i alla fall när hon lånar sin mans klockor Panerai 40mm, en Rolex yacht master och någon Omega Seamaster.

Ägarna som är norrmän byter klockor som underkläder mest nya Rolex och Breitling.

Lite busigt av kvinnor att sno mäns klockor. De kan ju ninte direkt göra lika dant med en damklocka.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Den är rosa, det räcker... har dock en kvinnlig kollega som sportar både Omega Seamaster quartz 300m midsize (inte bonden utan den snyggare svarta) samt en Aqualand då och då. Kom i en pratstund med henne angående klockor för några månader sedan, hennes man hade tydligen en del bland annat uppenbart en Planet Ocean när hon beskrev den och någon IWC dykare.
 
Topp