Sideshow Bob
Basic
Frun ville ha en ny allrounder. Bytte upp från OP36 till en Explorer.
Ser ut att ha lika smala handleder som min fru vad är det för storlek på den där?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Frun ville ha en ny allrounder. Bytte upp från OP36 till en Explorer.
39Ser ut att ha lika smala handleder som min fru vad är det för storlek på den där?
Ser ut att ha lika smala handleder som min fru vad är det för storlek på den där?
28 mm är nog lite väl tantig storlek, satsa på runt 30-33 mmRolex Lady-Datejust 28mm
Omega Aqua Terra Ladies
Feminint och elegantSambon sportar en Constellation
Armbandet ligger farligt nära klockan ...Här är dagens klockvila för hustrun.
Tyvärr en av de bättre.
När tillverkades den? 60/70-talsdesign?Tjejens julklapp är öppnad och hon verkar nöjd med sin Rado som jag tycker är riktigt ball och kanske måste låna någon gång.
Jag är inte så bevandrad i Rado, köpte den här på forumet, men designen har så vitt jag förstår varit den samme sedan 1962. Tittar du på Rados hemsida och bläddrar till Orginal serien kan du hitta fler varianter.När tillverkades den? 60/70-talsdesign?
Kollade upp annonsen, av ren nyfikenhet. Hur sjutton lyckas man på två år slita på en klocka så pass mycket? Tjänstgör hon inom försvaret?39mm. Definitivt oversized på henne men det funkar okej. Hon har rockat en IWC Mark 17 (41mm) innan dess också. Jag oroar mig mest för det kommande hjärtskärande slitaget. Se min annons i närtid med hennes OP. Rejält härjad för att vara mindre än 2 år gammal.
Fast Rolex = tool watch, liksom...
Well, mkt idrottande +skramlande armband på samma handled som klockjäveln gör sitt.Kollade upp annonsen, av ren nyfikenhet. Hur sjutton lyckas man på två år slita på en klocka så pass mycket? Tjänstgör hon inom försvaret?
Två-pipigt eller är det ett smycke på vänstra handleden?Explorer från 91
Det är en Mikael Kors stegräknare som faktiskt funkar ganska bra.Två-pipigt eller är det ett smycke på vänstra handleden?
Båda två eller bara den vita?