Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
... kul med bild också.
Jajemän !Hej,
Är det L modellen din fru bär?
Bra val! Min var också en gåva, mycket uppskattad. Ända problemet är att hon lägger den i smyckesskålen så de polerade mittlänkarna slits mer än vad jag skulle tåla. Den är som tur är väldigt fin på ett läderband också.Tack . Perfekt, jag har beställt en ny Solo Quartz L, Ser bra ut i storlek på din fruga. Beg var typ samma pris. Alternativet var en beggad Airking 34 mm.. Men hon vill ha nya saker...
Inget datum dock? Vet i alla fall att frugan uppskattar en datum komplikation på sina urKöptips:
Chronomaster EB4000-69W Dammodell, lite olika pris men samma säljare?
https://www.ebay.co.uk/itm/10141246...r-Shell-Dial-Clock-Watches-Women/153804336151
https://global.rakuten.com/en/store/tokyo-brand/item/101412467/
Ja, problemet är väl att de blir så små på mindre klockor.Inget datum dock? Vet i alla fall att frugan uppskattar en datum komplikation på sina ur
Haha, den där är ju svincool!Den här. Hon börjar så smått intressera sig för klockor. Får se vad det kan landa i.
Den här. Hon börjar så smått intressera sig för klockor. Får se vad det kan landa i.
Tjejen kör med Wellington och Kors. Köpte en Omega Geneve i bra skick till henne men den vägrar hon bära. Ingen av hennes vänner sa något om den första och vad jag tror är ända gången hon burit den så nu ligger den och samlar dam
Kanske inte tillräckligt dykarinspirerad men tycker Breitling Cockpit eller Galactic (inte de nya modellerna) i G/S är en riktigt grym sommarklocka. Det fallet ju på dykarklocka men annars tycker jag Bvlgari gör grymma damklockor.Sambon har en SjööSandström Royal Steel 32 mm quartz och en Longines Conquest quartz. Automat är no-no.
Då hon fyller år snart är jag sugen på att komplettera samlingen med nåt fint. Nån som har något tips på en somrig, dykarinspirerad quartzdinka mellan 32-36 mm? Pris upp till 10k.