Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shit, tycker hon gjorde helt fel, cartieren var mycket snyggare på de handlederna!När det vankades studentpresent för några månader sedan föreslog jag en klassisk Cartier tank - kan inte slå fel, eller hur?
Jag kunde inte haft mer fel, hon började nästan gråta.
Blev något dyrare för hennes föräldrar
Nu är hon dock helnöjd.
När det vankades studentpresent för några månader sedan föreslog jag en klassisk Cartier tank - kan inte slå fel, eller hur?
Nu är hon dock helnöjd.
Shit, tycker hon gjorde helt fel, cartieren var mycket snyggare på de handlederna!
Shit, tycker hon gjorde helt fel, cartieren var mycket snyggare på de handlederna!
Man vill ju inte va den som är den men shit vad jag håller med @johpe
Tyckte Cartier såg helt perfekt ut!
Jag tyckte båda var snygga.När det vankades studentpresent för några månader sedan föreslog jag en klassisk Cartier tank - kan inte slå fel, eller hur?
Nu är hon dock helnöjd.
Riktigt snyggt faktiskt.Vid rätt tillfälle till rätt kläder så ser det riktigt bra ut! Men tycker nog att min sambo klär bättre i en 34/36 mm. Men som sagt, beror på vad man har på sig. Här nedan tycker jag det ser riktigt bra ut!
Är inte överdrivet stort, tycker jag. Hade det varit 48-50mm så hade det säkert varit annorlunda. Den där funkar till det mesta tycker jag. Snyggt!Vid rätt tillfälle till rätt kläder så ser det riktigt bra ut! Men tycker nog att min sambo klär bättre i en 34/36 mm. Men som sagt, beror på vad man har på sig. Här nedan tycker jag det ser riktigt bra ut!
Det är sant. Ja ska en förhållandevis nätt kvinna bära en 47 mm panna så vet jag inte vad hon ska ha för outfit för att få det att se bra ut. Men jag kan ha fel.Är inte överdrivet stort, tycker jag. Hade det varit 48-50mm så hade det säkert varit annorlunda. Den där funkar till det mesta tycker jag. Snyggt!
Det jag kan ha lite svårt med är de som är finklädda i klänning eller dräkt, men som fått för sig att de ska ha en gigantisk plastig träningsklocka på samtidigt. Det ser inte bra ut... men det är väl för att de vill visa hur hurtiga o sportiga de är... Mot den bakgrunden var det här mycket snyggare och mycket mer smakfullt.Det är sant. Ja ska en förhållandevis nätt kvinna bära en 47 mm panna så vet jag inte vad hon ska ha för outfit för att få det att se bra ut. Men jag kan ha fel.
Tycker med att det ser rätt bra ut på bilden. Men det är vid rätt tillfälle och rätt kläder men så är det med allt.
Hahaha, ja det gör ont i själen att se!!Det jag kan ha lite svårt med är de som är finklädda i klänning eller dräkt, men som fått för sig att de ska ha en gigantisk plastig träningsklocka på samtidigt. Det ser inte bra ut... men det är väl för att de vill visa hur hurtiga o sportiga de är... Mot den bakgrunden var det här mycket snyggare och mycket mer smakfullt.
När det inte är Coronatider så jobbar jag på ett stort kontor i närheten av Stureplan. Mängden extremt välklädda yngre kvinnor är stor och bland dem finns en Rolex, samt en Michael Kors (som matchar), resten är Garmin, Samsung och Apple watch. Så jag håller helt med.Det jag kan ha lite svårt med är de som är finklädda i klänning eller dräkt, men som fått för sig att de ska ha en gigantisk plastig träningsklocka på samtidigt. Det ser inte bra ut... men det är väl för att de vill visa hur hurtiga o sportiga de är... Mot den bakgrunden var det här mycket snyggare och mycket mer smakfullt.
Vid rätt tillfälle till rätt kläder så ser det riktigt bra ut! Men tycker nog att min sambo klär bättre i en 34/36 mm. Men som sagt, beror på vad man har på sig. Här nedan tycker jag det ser riktigt bra ut!
När det vankades studentpresent för några månader sedan föreslog jag en klassisk Cartier tank - kan inte slå fel, eller hur?
Nu är hon dock helnöjd.
Jag tycker också de är riktigt fina. Dessvärre har Rolex någon konstig och stark dragkraft för de som inte är jätte intresserad av klockor egentligen (min flickvän)Jag gillar Cartier’en, hade den som förslag här hemma till henne.
Hon nappade faktiskt inte alls...
Det är bara att köra dubbelpipigt!Cartier är snyggt!
Vi var inne på Nymans och testade. Min sambo föll för den på läder. Sitter riktigt bra tycker jag!
Man ska ha och välja på
Om du tittar nog på ena bilden så ser du att hon gör det hon kör en Rolex date på vänster armDet är bara att köra dubbelpipigt!
Det var det jag noterade.Om du tittar nog på ena bilden så ser du att hon gör det hon kör en Rolex date på vänster arm
Det var observant av digDet var det jag noterade.