Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vackert!Min sub och hennes DJ
Foto önskas ju liksom då.I 10-årig bröllopspresent gav jag hustrun en IWC 3227-01. Det är en rätt så rejält dinka men på rätt tjej blir det riktigt cool - som ett tips //Pastorn
Mycket braI 10-årig bröllopspresent gav jag hustrun en IWC 3227-01. Det är en rätt så rejält dinka men på rätt tjej blir det riktigt cool - som ett tips //Pastorn
Cooolt!I 10-årig bröllopspresent gav jag hustrun en IWC 3227-01. Det är en rätt så rejält dinka men på rätt tjej blir det riktigt cool - som ett tips //Pastorn
Jag kan erkänna att jag var lite skeptisk innan jag fick se bilden, men nu kan jag inte annat än instämma. Ser supercoolt ut!I 10-årig bröllopspresent gav jag hustrun en IWC 3227-01. Det är en rätt så rejält dinka men på rätt tjej blir det riktigt cool - som ett tips //Pastorn
Vacker klocka! Tycker hon inte att den är tung?I 10-årig bröllopspresent gav jag hustrun en IWC 3227-01. Det är en rätt så rejält dinka men på rätt tjej blir det riktigt cool - som ett tips //Pastorn
Inte då - när hon testar exempelvis min SD (16660) tycker hon den är lite mesig ;-)Vacker klocka! Tycker hon inte att den är tung?
Haha, känner igen det där. Känner en kvinna som kör 43mm Aquis, alltså den med den äldre superkraftiga länken. Hon skulle absolut inte kunna tänka sig en sån liten som den mindre Aquisen på 39,5mm. På gränsen till damur, tycker hon om den..Inte då - när hon testar exempelvis min SD (16660) tycker hon den är lite mesig ;-)
Har du en bild på klockan?Tjejen har en Speedmaster Reduced med pärlemortavla och röda siffror. Från början hade den ett rött läderband men det ville hon inte ha så jag fick köpa en länk till den. Men nu används den flitigt.
... och så en bild...Seiko 5 SYMA38K1 - hennes första automatiska klocka och hon älskar den drygt 27mm i storlek
Tack för den. Fin storlek!Givetvis
Goddamn, den var snygg men udda!
Försöker vinna denna åt fästmön! Så förhoppningsvis denna snart
Goddamn, den var snygg men udda!
Äh, gillar hon den inte är det bara att bära den självDiggar den! Får se vad bättre hälften tycker
23 mm kan bli hårtÄh, gillar hon den inte är det bara att bära den själv
Bah, ingen minns en fegis23 mm kan bli hårt
Jag hade inte sett den loggan förut, men den verkar förekomma.Bland annat en härlig IWC i 18k.