• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad har era flickvänner för klockor?

regnguden

Rolex
2-Faktor
Daniel Wellington, men hon har planerat att skaffa något bättre, typ Longines/Certina, så det finns hopp!
 
  • Like
Reactions: Man

CK_Solna

Breitling
19B0A1C1-AC15-4E97-B6AC-00A704E482B0.jpeg
 
I 10-årig bröllopspresent gav jag hustrun en IWC 3227-01. Det är en rätt så rejält dinka men på rätt tjej blir det riktigt cool - som ett tips :) //Pastorn
 
  • Like
Reactions: Man

Man

Rolex
Inte då - när hon testar exempelvis min SD (16660) tycker hon den är lite mesig ;-)
Haha, känner igen det där. :) Känner en kvinna som kör 43mm Aquis, alltså den med den äldre superkraftiga länken. Hon skulle absolut inte kunna tänka sig en sån liten som den mindre Aquisen på 39,5mm. På gränsen till damur, tycker hon om den.. :D
 

dino

Omega
2-Faktor
Seiko 5 SYMA38K1 - hennes första automatiska klocka och hon älskar den :) drygt 27mm i storlek
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Rolex Air King med silver dial och på Oyster länk. Hyfsat respektabelt får jag säga.
Det får ju inte blinga alltför mycket. Hon har en kollega som blev nerslagen och rånad på Östermalmstorgs t-bana av några härliga snubbar som sett henne ha klockan inne på en krog. Isad AP om jag inte minns fel.
 
Topp