Jag tycker också de är riktigt fina. Dessvärre har Rolex någon konstig och stark dragkraft för de som inte är jätte intresserad av klockor egentligen (min flickvän)
Så är det sannerligen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker också de är riktigt fina. Dessvärre har Rolex någon konstig och stark dragkraft för de som inte är jätte intresserad av klockor egentligen (min flickvän)
Har hon inte lite väl håriga armar?Kom hem med denna till frun idag. Mycket uppskattad!
Snyggt! Vad heter modellen? Storlek?Hennes födelsedag igår så nu går hon runt i denna.
Snyggt! Vad heter modellen? Storlek?
Tjusigt! Mkt nyfiken på denna modell. Posta gärna några intryck (om det inte är alltför OT)Får slänga in denna här också, frun med den blåa.
Jag tycker att det är en riktigt trevlig klocka. Väldigt trevlig boett (i härdat stål) och riktigt härliga färger på tavlorna. Finns även med vit eller svart tavla om man gillar det.Tjusigt! Mkt nyfiken på denna modell. Posta gärna några intryck (om det inte är alltför OT)