Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En liten förlossningspresent med lillans namn och födelsedatum på certet
Vad är det för storlek/referens på Cartiern?Min sambos samling
Ser väl ut som en Santos Octagon, kanske 30 mm-modellen?Vad är det för storlek/referens på Cartiern?
Stämmer nog, riktigt fin är den. Nu vet jag var min Citizen fått inspiration ifrån.Ser väl ut som en Santos Octagon, kanske 30 mm-modellen?
30mm men när större, ref2965Vad är det för storlek/referens på Cartiern?
Snygg! Liknande som min dam är ute efter.Den här! Älskar tavlan
Tack, den var otrolig fin. Visarna är av vitt guld?30mm men när större, ref2965
Bild på pantern tack!Lite högt och lågt:
DJ
Breitling superocean, orange tavla
Tudor mini sub
Tag heuer F1
Oris artelier med diatavla
Cartier Panthere
Baby G Jdm modell
Troligtvis stål då de är blåineradeTack, den var otrolig fin. Visarna är av vitt guld?
Kul! Hon har haft den i två år men börjar nu snegla efter något ännu lite mindre. Jag tycker hon ska behålla 32:anSnygg! Liknande som min dam är ute efter.
En liten förlossningspresent med lillans namn och födelsedatum på certet
Yeah fräck! Grattis till din frugisBröllopsdagspresent till Frugis
Hmm....vad är det för storlek på den? Har funderat att ordna en sådan till sambon, men vet inte vilken storlek man skall satsa på.Tycker denna blev riktigt bra
Min fru har relativt små handleder så vi gick på 32mm.Hmm....vad är det för storlek på den? Har funderat att ordna en sådan till sambon, men vet inte vilken storlek man skall satsa på.
Mår lite dåligt att se när folk lägger klockorna i en hög så där. Min fru la sina i en liknaden hög förut också.Blandad kompott i lådan, sköts väl så där kan man tycka..
Finns en Oscar Delarenta och någon MK I 44mm guldrose någon annan stans
Hur kortar man en sån länk?Frugan har någon Gant, Armani osv men köpte nyligen dessa till henne som hon gillar skarpt
Jean Perret från 70-talet med integrerad länk.
Vitgulds GP med facetterat glas.