• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad har era flickvänner för klockor?

Åh men åh, genialiskt! :D Har kollat på klockor med sån länk på auktioner men alltid varit orolig för just länken..

Du har förstås ingen wristshot-bild med den klockan på henne? :)
Haha, kan förstå det! Väldigt smidig lösning :)
Jag har tyvärr ingen bra bild, hittade endast denna. Blev suddig och sned när jag zoomade in men det var det bästa jag kunde fixa just nu :angel:
Screenshot_20201004-225114_Gallery.jpg

Snart på frugans handled då detta ska bli en julklapp till en lyckligt ovetande fru så skvallra inte nu! 🤫
Har letat men inte hittat någonting om Silvana och dykare för damer på nätet men det en riktig liten läckerbit, klockan alltså!
Ni som kan Silvana får gärna träda fram och berätta mera om modellen!

Klockan är i ett helt galet NOS-skick med datum, rörlig dykarbezel och tom skruvad krona, så en kommer att funka perfekt som vardags-, fin- och jobbklocka.
Även det äkta Tropic-bandet med curved ends är NOS och fortfarande efter snart 50 år supermjukt och följsamt...det kunde verkligen göra gummi förut! 😝

IMG_6057.jpg
IMG_6054.jpg
IMG_6056.jpg
IMG_6052.jpg
IMG_6055.jpg

Tillbaka
Topp