Det gör man inte Enkelt "klick" spänne som gör att man kan sätta önskad längd när man tar på sig denHur kortar man en sån länk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gör man inte Enkelt "klick" spänne som gör att man kan sätta önskad längd när man tar på sig denHur kortar man en sån länk?
Åh men åh, genialiskt! Har kollat på klockor med sån länk på auktioner men alltid varit orolig för just länken..Det gör man inte Enkelt "klick" spänne som gör att man kan sätta önskad längd när man tar på sig den
Haha, kan förstå det! Väldigt smidig lösningÅh men åh, genialiskt! Har kollat på klockor med sån länk på auktioner men alltid varit orolig för just länken..
Du har förstås ingen wristshot-bild med den klockan på henne?
Finns ju fördelar, hon borde inte kunna "missa" några samtal eller sms då?Frugan kör en Applewatch
Ja men absolut finns det grymma fördelar med en smartwatch. Hon älskar den! Från min synpunkt som älskar det mekaniska är det ingen höjdare.Finns ju fördelar, hon borde inte kunna "missa" några samtal eller sms då?
Något hon tycker om och vill ha.Vad är det bästa man kan köpa för 30k? Och säg ingen gammal Rolex
Nice!!Omega Lady Matic
Frågan är ju såklart, blev hon glad?Köpte min trolovade en SS Royal Steel med pärlemortavla i julklapp
Och lite strössel på det. Måste blivit succé?Köpte min trolovade en SS Royal Steel med pärlemortavla i julklapp
Jajjemen det blev en succé!Och lite strössel på det. Måste blivit succé?
Hon hade själv valt den så överraskningen blev egentligen att hon skulle få en klocka, inte vilken modell hon skulle få. Men ja, hon blev överlycklig!Frågan är ju såklart, blev hon glad?
Bästa konceptet alla blir nöjda!Jajjemen det blev en succé!
Vi tog en tur på Stockholms klockaffärer där hon fick välja fritt vad hon ville ha och det här blev resultatet. Vi är båda jättenöjda