popeofdenim
Basic
Bilförsäljare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För mig som inte är insatt så skulle ett förtydligande i skillnaderna uppskattas?Får uppdatera nu efter att man fått "nytt" jobb, numera strategisk inköpare och inte längre en vanlig simpel inköpare
Själv så sitter jag som Konstruktör och ritar stötdämpare/framgafflar/styrdämpare till motorcyklar
Kan du inte utveckla det lite i MC tråden, skulle vara intressant att höra mer från någon kunnig än alla "experter" ute på banorna.Själv så sitter jag som Konstruktör och ritar stötdämpare/framgafflar/styrdämpare till motorcyklar
Heltidsjobb? Får man fråga vilken division? (Mycket avundsjuk såklart! )Har mitt drömjobb, fotbollstränare
Ja vad ska man säga får mer ansvar iom att större uppdrag/projekt tilldelas mig samt en större roll i att ta fram strategier för hur vi bäst köper saker så ekonomiskt som möjligt till så bra resultat som möjligt.För mig som inte är insatt så skulle ett förtydligande i skillnaderna uppskattas?
Heltidsjobb? Får man fråga vilken division? (Mycket avundsjuk såklart! )
Själv jobbar jag på ett IT-företag, som arbetsledare.
Distriktssköterska på en av Region Kronobergs vårdcentraler. Underbart jobb !
På Öhlins?Själv så sitter jag som Konstruktör och ritar stötdämpare/framgafflar/styrdämpare till motorcyklar
Arbetar med liknande och är intresserad av det du pluggar nu. Vad är det, vad kommer du kunna arbeta med?Distributions elektriker högspänning (tjänstledig), nu studerande elkraftsteknik.
Okej vad roligt! Det är en utbildning på högskolan väst i Trollhättan. 2 årig med möjlighet för ett tredje år (kandidat examen).Arbetar med liknande och är intresserad av det du pluggar nu. Vad är det, vad kommer du kunna arbeta med?
Trevligt, då kanske man skulle få tummen ur och börja plugga nångång. Svårt att gå från en bra fast inkomst baraOkej vad roligt! Det är en utbildning på högskolan väst i Trollhättan. 2 årig med möjlighet för ett tredje år (kandidat examen).
Efter den tvååriga börjar de flesta som beredare/projektledare eller drifttekniker, främst på vattenfall. Arbetsmarknaden är i dagsläget enorm!
Lager then life...Jag kan numera titulera mig "tillförordnad lageransvarig" på ett elgiganten. Låter ju nästan fancy
Det låter som en bra ide! Jag stod ju inför liknande beslut med fast jobb och bra lön, men så fort jag började skolan har jag inte ångrat en sekund!Trevligt, då kanske man skulle få tummen ur och börja plugga nångång. Svårt att gå från en bra fast inkomst bara
Håll er undan Vattenfall baraOkej vad roligt! Det är en utbildning på högskolan väst i Trollhättan. 2 årig med möjlighet för ett tredje år (kandidat examen).
Efter den tvååriga börjar de flesta som beredare/projektledare eller drifttekniker, främst på vattenfall. Arbetsmarknaden är i dagsläget enorm!
Har ett par kollegor som har jobbat för dom, dom allt annat än nöjda med vattenfallHåll er undan Vattenfall bara