Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha ja det förvånar mig föga mycket tomtar i höga poster där och en märklig personalpolitik ibland minst sagt.Har ett par kollegor som har jobbat för dom, dom allt annat än nöjda med vattenfall
Så är det nog med många stora arbetsgivare, firman jag arbetar för utför alla jobb åt Vattenfall och Ellevio, så viss insyn får man ju. Säkert både bra och mindre bra med statlig arbetsgivare.Håll er undan Vattenfall bara
Vilken körkortsklass behöver chauffören?Arbetar som Lagerchef, på ett familjeägt företag inom Frukt & Grönsaker.
Och vi söker folk, så om någon känner någon Yrkeschaufför, hojta
Vilken körkortsklass behöver chauffören?
Har anställda på Systembolaget personalrabatt?Försäljare med varugruppsansvar på Systembolaget, sedan en månad tillbaka.
Bara på AW i butiken samt när det är Rea.Har anställda på Systembolaget personalrabatt?
Dåligt!!Bara på AW i butiken samt när det är Rea.
Skämt och sido så svar på din fråga -Inte en krona.
Kan du inte utveckla det lite i MC tråden, skulle vara intressant att höra mer från någon kunnig än alla "experter" ute på banorna.
Tack för intresset men skulle generellt säga att jag har svårt att utveckla det utan att veta vad som frågas om.
Kortfattat som gäller för att komma 95% rätt i fjädringsinställningar är följande:
Ställ tillbaka allt enligt manualen, Klick & förspänning.
Kontrollera och ställ in Sag korrekt
Kör och va glad.
Finns givetvis mer att göra utöver detta om man vill ha tid/möjligheter men i grund och botten så brukar det flesta motorcyklar ha en väldigt välutvecklad grund för att fungera i bra kompromiss komfort/prestanda. Återgår man därför till det så brukar det vara bättre än vad man själv eller tidigare ägare har fnulat ihop..... ;D
Fint ska det va!Corporate Finance Manager - Investmentbank
Det säger inte så mycket.Första året på gymnasiet....
EkonomiDet säger inte så mycket.
Vad pluggar du?
Pluggar till Naprapat.
Haha @aleks är mitt objekt!Bra! Behöver du övningsobjekt? Finns ett här.
Hur många timmar har du gjort?snickarlärling