Var hittar man den skitballa tröjan?!Premiärtur!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var hittar man den skitballa tröjan?!Premiärtur!
Köpte min från bicyclewarehouse.com (verkar endast skicka inom USA) men finns också på Amazon!Var hittar man den skitballa tröjan?!
Ah riktigt fin, håller nog i många säsonger till! Vart är flaskhållarna ifrån?Bra grejer, den påminner om min BMC på många sätt. Det är också en snabb raket som jag är otroligt nöjd med, byggd av en kille här på KS dessutom. Det är sista ramen av SLR01 som kom med fälgbroms. Det är fjärde säsongen jag cyklar på den och bromsbeläggen är långt ifrån utslitna.
Redan 2020 när jag köpte den här, kostade motsvarande grejer med skivbroms runt 30-40 % mer. Även om jag förstår fördelarna med skivbroms är nytt inte alltid bättre.
Det är ett par Tune Wasserträger 2.0. Snorlätta men stabila. Det är verkligen kul att se att min "gamla" cykel används så flitigt.Vart är flaskhållarna ifrån?
Köpte du från Canyons hemsida eller beggat? Försökt få tag på en relativt länge nu men kommer aldrig in i lager...Haha tack, har en förkärlek för oseriösa tröjor som ser seriösa ut.
Japp det är en Endurace 6. Har försökt ställa in den så bra som det går själv men blir eventuellt en professionell fitting här i dagarna. Kändes dock helt ok igår, mycket cykel för pengarna!
Ny direkt från deras hemsida. Jag är över 2m lång och behöver storlek 2XL vilket är en av få storlekar i lagerKöpte du från Canyons hemsida eller beggat? Försökt få tag på en relativt länge nu men kommer aldrig in i lager...
Mitt tips är att köpa en bra ram då. Sitter det mekaniskt på den så kan du alltid uppgradera till di2 senare om du känner att det behövsAntar att jag inte får fatt i Di2 utan kolfiber,
Egentligen behövs varken kolfiber eller Di2, men du har givetvis rätt!Mitt tips är att köpa en bra ram då. Sitter det mekaniskt på den så kan du alltid uppgradera till di2 senare om du känner att det behövs
Var hittar man den skitballa tröjan?!
Alltså, jag är fullkomligt medveten om allt det men för ostreferenser är allt tillåtet. Förutom ankelsockor och ventilhattar!På världsmästare. Förr ansågs det "Fred" att använda världsmästartröja utan att vara just det. I cykelkretsar lite som att ha en kopia i klocknördsvärlden. Personligen skulle jag inte använda en sådan men har inga problem med att andra gör det (använder världsmästartröja - inte klock-kopior... det är no no!). Tänkte bara att det kan vara bra att veta - så man förstår eventuella gliringar som kan komma.
Njaaaa på en världsmästare hittar man nog inte den tröjan. Fullt medveten om att det är tabu att ha på sig ledar/mästartröja om man inte faktiskt äger den titeln. Tröjan i fråga är dock en parodi, såhär ser originalet ut:På världsmästare. Förr ansågs det "Fred" att använda världsmästartröja utan att vara just det. I cykelkretsar lite som att ha en kopia i klocknördsvärlden. Personligen skulle jag inte använda en sådan men har inga problem med att andra gör det (använder världsmästartröja - inte klock-kopior... det är no no!). Tänkte bara att det kan vara bra att veta - så man förstår eventuella gliringar som kan komma.
Bra mål!Gett mig fan på att göra en IM nästa år så fick bli att investera i en landsvägsräcer för att få några mil i benen. Kanske något overkill men alltid kul med bra prylar Emonda SLR 9a från Trek
Första vintage racern. Mycket nöjd och den är betydligt skönare än jag trodde
Tackar!Grattis och välkommen in i vintageracer-träsket. Det är i princip bottenlöst...
Den ser ut att vara i bra skick. Hittade du den så eller har du pysslat med den?
Allt DMT gör är super. Jag har två par D1 som är den absolut bäst sittande sko jag haft.Har ni tips på en schysst sko? Är inne på Fizik R5 men svårt att hitta i rätt storlek..
Tack för tipset, ska kika!Allt DMT gör är super. Jag har två par D1 som är den absolut bäst sittande sko jag haft.