Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bröder! Jag är här nu ni behöver inte vänta mer, och jag vill verkligen ta igen för all förlorad tid!
Jag har skrivit inlägg i de andra 99 cykeltrådarna här på Lifestyle Klocksnack liksom.. Figurs Här kan man alltid hitta en sensei I varje kategori så finns någon som vet precis allt om just det. Forumet som binder oss alla till varandra. Hubben. Navet. Home. Borgen! Klocksnack tils we die! Visst man e medlem på dartforum och andra jävligt smala konstiga *Host besatthetRR! Oj Ursäkta mig. Jo men det vet du ju. det är jaktlaget och enduron, entusiastbil parfym raktvålen! kniven kaffet! Trädgården gymmet..
vad e det om egentlige….
Jo, ta mig FAN det har du ju jävligt rätt i förstås!
Att Jag älskar helt enkelt jävligt passionerat! Och Jäävligt mycket tydligen! En riktig jävla romantiker som dolt sig här det måste ju va så! Han med ett Hjärta stort som på en elefant, så att det alltid räcker till alla och allt det här nya roliga som luktar så bekant, Och som ger vittring igen. Det som triggar till jakt. Jakten.. jakten! Jag vill ha det jag inte har än=
=Piero zurino. nu.
Det är väl inte Folkrace. Måste finnas cyklar ifrån -87 ståendes i varenda stad ?
går inte ens hitta på youtube.
Piero zurino väl? Känner nån till. Är det en swiss made racer ? Så jag förstått. Det är stämplar och klistermärken på hojarna som säger mycket om komponenter/kvalitet osv? Framgaffel pratas det. Jag nickar instämmande och låtsas hänga med.
Samtidigt som jag innerst inne redan vet att jag ju får det jag vill tillslut. oavsett hur. Jag känner mig Vital! Leta get in there!
Mina herrar! Nu är det vintage Racers. Fan vad kul.
Nu hoppar jag på en 81sidor köttig mayhem tråd som kommer vara magisk. Dyrt, vet man redan. Resten är oskrivet. Åker vi rå. Hej
:
problem:
Google ger superskralt med information. Det verkar som ett ganska smalt område med vintage racers?
många sidor är på kodat språk ”??? Jag vet inte men telefonen ville inte översätta långa stycken som verkade som matnyttig och intressant information.
Hur som helst Boys! jag söker en vintage hoj och vad säger ni om en swiss made Piero zurino) ? TRUMVIRVEL Piero zurino)(?
Jag gillar utseendet på det jag sätt. behöver lära mig vilka modeller & årtalen osv. Men Jag är nyfiken på veta mer som sagt. Jag gillar looken. Och bestämt mig och vill ha det jag vill ha. Får man tag på Delar eller är det tillverka egna grejer
Har ni något på vintage åt mig.
Hemsidor lektyr dokumentärer . Vart fan ska jag dyka först?
Jag hoppar in och kör den här tråden pärm till pärm iaf! Det reder sig ska du se.
Och så får jag avslutningsvis bara Buga och tacka för er tid och denna plats.
Mvh
Staffar är dom bästa
Riktigt trevlig. Svag för neo-retro. Det bästa är att det ofta går att få in 32mm däck i dessa ramar. Som gjort för 2024.Förpassad till väggen.
Precis. Har 28or på denna, men skulle eventuellt kunna klämma in även 32or.Rikigt trevlig. Svag för neo-retro. Det bästa är att det ofta går att få in 32mm däck i dessa ramar. Som gjort för 2024.
Hade en Mercxk Corsa Extra 10 år sen jag gjorde just det med. Funkade utmärkt.
Den absolut skönaste sadeln jag vet är denna:Blir man hängd för Brooks sadel på modern räser? efter flera års kämpande med sadel-ömhet och tron att kroppen vänjer sig så orkar jag inte med den moderna längre.
Jag äger en sådan Flite och kan tyvärr inte hålla med. De skönaste jag kört med är Specialized Romin Evo samt Power.Den absolut skönaste sadeln jag vet är denna:
Ja där märker man hur olika det är. Jag testade bägge från specialized när jag köpte cykeln och tyckte de var värst. Den som gjorde minst ont var PRO Turnix så det var den det fick bli då.Jag äger en sådan Flite och kan tyvärr inte hålla med. De skönaste jag kört med är Specialized Romin Evo samt Power.
Oavsett vilken sadel så måste man vänja sig vid den och vänja rumpan vid cykling. Sittställning, sittbenens avstånd, kroppsfett/muskler påverkar givetvis. En sadel bör testas i ett antal mil innan man kan säga bu eller bä. Jag cyklar 8-10 000 km per säsong och jag föredrar klart dagens moderna sadlar. Mina längre rundor är över 300k.Ja där märker man hur olika det är. Jag testade bägge från specialized när jag köpte cykeln och tyckte de var värst. Den som gjorde minst ont var PRO Turnix så det var den det fick bli då.
Cyklade 18mil på den här monarken utan en enda känning så då får jag testa läder och gammal teknologi nu
Ja där märker man hur olika det är. Jag testade bägge från specialized när jag köpte cykeln och tyckte de var värst. Den som gjorde minst ont var PRO Turnix så det var den det fick bli då.
Cyklade 18mil på den här monarken utan en enda känning så då får jag testa läder och gammal teknologi nu
Verkligen! skicket på din gamla ideale är galet bra, de nya är superfina och kikade faktiskt på dem också men blev lite för snål. Körde första rundan med brooks nu i helgen och det var en sån befrielse! Från att sitta och egentligen bara tänka på hur ont det gör till att inte känna nånting och bara kunna fokusera på cyklingen känns helt sjukt efter dessa årIdealé 90 är kanonbra när man kört in den.
Finns att köpa nya igen efter många år.
Hipster..Ingen racer. Men ett kul vårprojekt som just blev klart. Saknade något enkelt att mecka med efter allt växlat senaste åren.
Haha. Nu är det här ingen fastnavshoj, utan fotbromsad. Men visst har man haft ett gäng sådana också! Alla cyklar är kul.Hipster..
Ruggigt clean!Ingen racer. Men ett kul vårprojekt som just blev klart. Saknade något enkelt att mecka med efter allt växlat senaste åren.