• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilka har klockrelaterade paket på ingång?

Har en mysmögeldykare från Tradera på gång, borde komma Tisdag eller Onsdag.
Sen har jag bud på runt 10 klockor också på Tradera, dom flesta till skambud så blir nog just inte nån.

9059A5D8-40E5-4A07-B796-53BA9C1F7311.jpeg

Snöat in på mikrotillverkare. Väntar på en fransk klocka. Yema Navygraf. Automat. Vattentät till 300.
Har också en på g nu:) vi får bilda tuffa klubben!

Har en Squale 1521 med blå sunburst-tavla jag köpt och en A. Lange & Söhne Lange 1 som jag lånar för att filma/fotografera/recensera på ingång :) Ska bli jäkligt kul

Jag har en packe länkar i damstorlek på väg från Tradera, har även Rolex desserskedar på väg också från Tradera.

På ingång: en Sjöö Sandström fyrkantig historia och en Tudor Prince Oysterdate som dottern ska få på examen (det är lugnt, hon hänger inte här.....)

Packade precis upp Timegraphern o var tvungen att provköra en vintage Omega.
IMG_6179 2.JPG

Har lite klockarmband på gång ifrån cheapednatostraps.
Bland annat i Orange bara för att kunna vara med i orangetråden här på Klocksnack, och i rätt klocka får fel band. Tänk Orange och guld :happyhappy:

Skulle fått en klocka idag men brevbäraren lös med sin frånvaro! Spårar man paketet står det att det inte ens lämnat Ica:t det skickades ifrån fast de gått två dagar :shifty: men jag håller tummarna för imorgon!

Tillbaka
Topp