• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka har klockrelaterade paket på ingång?

Blackpercy

Panerai
2-Faktor
Efter att ha gått utan en turtle över ett år så väntar jag nu på en SRPA21, Padi. Får bli sommarklockan 2019. :)
Tänkte köra shark mesh på den.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Ligger i Karibien och skvalpar :cigar:

B019936B-8637-43ED-B8DA-1F6AE6692785.jpeg



115FC15B-228C-4383-A263-4E810B5E04F5.jpeg
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Jäkligt billigt för en in-house som dessutom är snygg, och har bra size (690€/39mm)

Kul köp!

Editor: även limiterad till 500pcs
Hoppas och tror att jag blir nöjd :) Men jag tog den på länk för 749€. Men är man snäll och säger hej till dem innan man köper så får man 10%, ett extra läder och en keps om man är ny kund. Landade på 7151kr :)
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
2-Faktor
Fick det här kvittot på mailen.
Vi får väl se hur lång tid det tar innan det kommer nått i brevlådan och vad slutnotan blir...
IMG_20190412_232142.jpg
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
2-Faktor
Ouch, ja svårtolkat, 10 304 vadå, rubel, SEK, USD...Allt stämmer säkert, förutfattad osäkerhet och meningar är oftast spöken. Majoriteten av folk vill oftast göra rätt för sig.

10000 rubel är runt 1400kr så det låter rimligt

Rimligt...därvidlag har jag ingen uppfattning, vet ej vad "Silverglantz" köpt.

Ser ut o vara en Vostok
Korrekt, det är en Vostok jag väntar på.
Enligt internet ska sidan jag köpt den från vara reko så jag är inte orolig för det men just kvittot var ju ganska kul :D
Vostok_Amfibia_070799-01-max-1800.jpg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Dålig tajming att klockan man väntar på postas på Skärtorsdagen :) Någon som vet om DHL jobbar helg och levererar till utlämningsställen, eller är det bara att vänta tills på tisdag? Paketet kommer från Tyskland.
 

HSK

Patek
2-Faktor
Dålig tajming att klockan man väntar på postas på Skärtorsdagen :) Någon som vet om DHL jobbar helg och levererar till utlämningsställen, eller är det bara att vänta tills på tisdag? Paketet kommer från Tyskland.
Samma här, dock med ordinarie post (vilket DHL i och för sig också kan vara). En snabb googling gav att DHL, åtminstone i Belgien, hade stängt på juldagen samt nyårsdagen så där verkar det i alla fall vara aktivitet som vanligt på aftonar. Problemet är väl att vi här i Sverige ska vara lediga jämt så även om den avgår från Tyskland under helgen lär du nog inte kunna hämta ut/få det levererat förrän på tisdag ändå.

Det är lite som med talesättet "mina barn, andras ungar", man vill gärna vara ledig själv men det är ju för jävligt att man ska behöva vänta hela helgen på att få sitt paket... ;)
 
Topp