Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men va fn..... Det märket har jag helt missat. Var in på siten nu o kikade runt. Ärligt talat det snyggaste jag sett på länge!!! Vilket verk handlar det om?Ska enligt uppgift börja skeppas i februari.
Om jag inte är helt ute och cyklar är det STP 1-11. Tidigare versioner av Redentore hade Miyota, men 3.0 (dvs den nya) har schweiziskt verk.Men va fn..... Det märket har jag helt missat. Var in på siten nu o kikade runt. Ärligt talat det snyggaste jag sett på länge!!! Vilket verk handlar det om?
Väntar på att denna ska landa i lådan, mitten på mars är det sagt.....
Ja det var det som den vann mitt hjärta med.Den där ser faktiskt ut som att den är möglig på riktigt
Cool, smidigt med båda Multiband och tough solar.GW-6900-1V på G in. Kanske idag men tror mer på imorrn.
Ja, jag tycker det. Var inne både på DW-6900 och G-6900. Men när jag såg att denna fanns så var jag tvungen att ha den. Bara lite svårare att få tag på...Cool, smidigt med båda Multiband och tough solar.
Jag skulle nog inte kunna bära upp så mycket guld men vilken fräck idé! Modellen finns förresten att köpa på Amazon för $279 (circa 3400kr inkl. frakt, moms osv.) vilket känns rätt överkomligt för en ovanlig modell.Ligger i ett paket på väg över Atlanten. Ett" Stainless Steel Watch Bracelet for Seiko New Turtles SRPC44"
Återstår bara det viktigaste, att också köpa klockan...någon som vill bli av med en SRPC44...?