• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilka har klockrelaterade paket på ingång?

Har ett spännande paket på G. Hoppas det kommer till fredagen. Vore trist att få vänta tills på måndag :)

@Babinus har ett på ingång. :)

WP_20151202_002.jpg

Förra gången en :omega:
Nu
$_3 (2).JPG

Väldigt trevlig!

Fick faktiskt hem en DS2'a idag jag med.

20151202_200436-1-1.jpg
Utan sekundvisare sa du ju? Måste jag gå till optikern imorgon?

Annars har du bra smak när det gäller klockor, även om du, enligt dig själv, köpt renoveringsobjekt av de modeller jag köpt fungerande. Är du måhända som min bilintresserade kompis? Han avskyr att köpa bilar som inte kräver att han får dyka ner under motorhuven omgående. När han hör bilägare som är nöjda med en bil som aldrig krånglar skakar han på huvudet och fattar inte hur man kan leva med en sådan.

Första gången jag postar i denna tråden men även första gången jag sett fram emot en leverans så mycket dom den som skall komma på fredag om allt går enligt plan :).

Gör väl mitt första inlägg här då.
Paket från Seiya, sunburst dial med lite ovanligare färg, utrustad med en kompass som ingen begriper sig på och har kanske ett av klockvärldens mest utskällda armband.
Vad kan det möjligtvis vara för klocka på väg?;)

Bilagor

• Screenshot_2015-12-06-10-08-08.png
    Screenshot_2015-12-06-10-08-08.png
    33.5 KB · Visningar: 46
Väntar på två Rios-armband från Urtid som tycks ha fastnat i julkortshelvetet.
Delas set ut post på självaste julafton? Annars dröjer det ju aslänge!
#hatarjulkort

Tillbaka
Topp