PS5 DualSense Controller (PS5) : Amazon.se: TV-spel
PS5 DualSense Controller (PS5) : Amazon.se: TV-spel
www.amazon.se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite dyrare, men om man inte orkar vänta så
![]()
Retrospelbutiken.se – Playstation 5 Console 825GB + Extra Dualsense Controller (Playstation 5)
www.retrospelbutiken.se
+1 på den, riktigt bra prestation!Grymt att du orkar tipsa trots att du redan har köpt ditt eget. Uppskattas!![]()
Klart att man hjälper en fellow gamerGrymt att du orkar tipsa trots att du redan har köpt ditt eget. Uppskattas!![]()
I lager igen
Verkar ändå som att fler och fler lyckas få tag på en. Scalper priserna har också gått ned. Snart är det din turF-n, slut igen. Måste jobba mindre och bevaka den här tråden mer intensivt![]()
Köpte i polenVerkar ändå som att fler och fler lyckas få tag på en. Scalper priserna har också gått ned. Snart är det din tur![]()
Har hört att det inte är lika mycket hets därKöpte i polen![]()
Precis klar med Ratchet, och nu försöker jag avsluta Like a dragon.Ni som har ett, vad lirar ni för spel?
Verkligen inte , haha kul för många konsoler som skulle hit åkte dit iställetHar hört att det inte är lika mycket hets där
Returnal ser som något jag skulle gilla!Precis klar med Ratchet, och nu försöker jag avsluta Like a dragon.
Har Returnal installerat. Vill testa Chivalry 2 också.
Det finns spel, men inte tid![]()
Finns i lager. Måste vara medlem
POWER.SE - Sveriges utmanare inom hemelektronik - Power.se
www.mediamarkt.se
Finns i lager när jag klickar på länken ?MorrSåg tipset nu och skulle beställa. Valde betalning via bankkonto men man kunde inte signera med mobilt BankID utan var tvungen att ha dosa. Vem vet var ens bankdosa finns????? Blev tvungen att starta om köpet och valde kortköp......SLUT!
Finns i lager när jag klickar på länken ?
Dosa? Vilken bank? Dags att bytaMorrSåg tipset nu och skulle beställa. Valde betalning via bankkonto men man kunde inte signera med mobilt BankID utan var tvungen att ha dosa. Vem vet var ens bankdosa finns????? Blev tvungen att starta om köpet och valde kortköp......SLUT!
Har ett i min varukorgJa, står samma på min. Men när jag trycker på köp så är rutan för leverans inte klickbar och står Ej i webblager och finns inte i något befintligt varuhus.
![]()
Pallar du vidarefrakten så…Har ett i min varukorg
Jag hade en i varukorgen. Tog bort och la till igen. Verkar gåJa, står samma på min. Men när jag trycker på köp så är rutan för leverans inte klickbar och står Ej i webblager och finns inte i något befintligt varuhus.
![]()
Dosa? Vilken bank? Dags att byta![]()
Har ett i min varukorg
Fick du ?Handelsbanken. Har inte hänt på länge att man måste ha dosan till hands utan det brukar vara mobilt BankID eller direktsignering på sidan.
Då blev det säkert något knas med min avbrutna beställning och att systemet läser av som att jag har köpt en enhet. Tackar för erbjudanten, men har satt en kompis på att beställa. Men uppskattas verkligen![]()
![]()