• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilka kommer att uppdatera till Sony Playstation 5 när den kommer i november?!

Efter provisionen på 200 kr så tjänade den här killen hela 400 kr 🤩🤩🤩

6BF43188-D400-4D70-AC4D-76657E187707.png

Morr :mad: Såg tipset nu och skulle beställa. Valde betalning via bankkonto men man kunde inte signera med mobilt BankID utan var tvungen att ha dosa. Vem vet var ens bankdosa finns????? Blev tvungen att starta om köpet och valde kortköp......SLUT!
Finns i lager när jag klickar på länken ?

Dosa? Vilken bank? Dags att byta 🥲

Handelsbanken. Har inte hänt på länge att man måste ha dosan till hands utan det brukar vara mobilt BankID eller direktsignering på sidan.

Har ett i min varukorg

Då blev det säkert något knas med min avbrutna beställning och att systemet läser av som att jag har köpt en enhet. Tackar för erbjudanten, men har satt en kompis på att beställa. Men uppskattas verkligen 👍 🌻

Handelsbanken. Har inte hänt på länge att man måste ha dosan till hands utan det brukar vara mobilt BankID eller direktsignering på sidan.

Då blev det säkert något knas med min avbrutna beställning och att systemet läser av som att jag har köpt en enhet. Tackar för erbjudanten, men har satt en kompis på att beställa. Men uppskattas verkligen 👍 🌻
Fick du ? 😊

Tillbaka
Topp