Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alla mina spel gick att flytta över sparfilerna för. Jag har ps+ och laddade upp dem till molnet och laddade sedan ner dem på mitt PS5. Men du får nog kolla varje specifikt spel du är intresserad av för att säkerställa. Det bör finnas någon lista på nätet på vilka som inte går att flytta över.Är det någon som har koll på om det går att flytta sin "game progress" från ps4 om man köper en 5a?
Jag har ex spelat 30h RDR2 och är inte sugen på att börja om ifall jag köper en 5a..
Har flera spel till ps4 ligger som jag ej hunnit börja med, men vad jag läst så funkar de flesta på ps5 så det kanske är smart att byta för att få tystare maskin och kortare laddtider, ev bättre flyt i vissa spel som TLOU2.
Går på pappaledig imorgon så därför har frågan aktualiserats![]()
Kikat på Returnal? Har inte spelat det personligen men får nostalgikänsla a la Metroid PrimeWorst case är väl att man får spela klart på ps4, men om exvis RDR2 laddar lite fortare så kan det ju vara ide att byta redan nu. Annars är det väl fortfarande inga exklusiva ps5 titlar som lockar mig ännu..
Kikat på Returnal? Har inte spelat det personligen men får nostalgikänsla a la Metroid Prime
Jag gillar det, men tog en paus efter att ha blivit köttad av första bossen med endast någon centimeter kvar av hans livsmätare.Fantastiskt underhållande och välproducerat spel.
Det är inte för alla men om du gillar oförlåtande spel är det riktigt kul.
Det går från världens värsta skitspel som är helt omöjligt till väldigt kul och utmanande ju mer man sitter och kommer lite längre.
Och där är faktiskt saker som man har med sig efter man dör som gör det värt att bara springa igenom ett par ggr för att låsa upp nya vapen eller skills osv.
Kan varmt rekommendera det!
Jag gillar det, men tog en paus efter att ha blivit köttad av första bossen med endast någon centimeter kvar av hans livsmätare.
Kör just nu FF7 Remake. Bra för oss föräldrar som endast kan spela varannan kväll
Jag gillar det, men tog en paus efter att ha blivit köttad av första bossen med endast någon centimeter kvar av hans livsmätare.
Kör just nu FF7 Remake. Bra för oss föräldrar som endast kan spela varannan kväll
Haha ja, varit en del snack om hennes fysik. Håller även med om det är riktigt vackert och jag fastnade direkt i storyn och gsmeplay. Ska köra vidare ikvällJag förstår dig till 100%. Tog mig säkert 15-20 försök att komma förbi första bossen. Men efter det var det generellt "lättare". Vissa utmaningar var väldigt lätta för jag hade flyt med drops + att man kommit in i spelet mer.
Remaken är väldigt bra. Gillade DLCn också. Det enda jag hade svårt för var fixeringen vid Tifa. Som hormonstinn 10 åring älskade jag det, som 34 åring tycker jag det känns lite obehagligt att varje scen hon är med i fokuserar på hennes fysik först och främst.
Men oerhört vackert och engagerande spel. Hade riktigt kul när jag jagade Platinum trofén![]()
Det är tydligen bra att springa igenom biome 1 för alla drops, men ja, lite därför jag tog en paus, för det tar en del tid att behöva göra det varje gång man dörHar lyckats klara första bossen i Returnal men sen blev det segt då man måste springa genom bana 1 varje gång man dör, för att ens hamna på bana 2 igen.
Det är tydligen bra att springa igenom biome 1 för alla drops, men ja, lite därför jag tog en paus, för det tar en del tid att behöva göra det varje gång man dör![]()
Har lyckats klara första bossen i Returnal men sen blev det segt då man måste springa genom bana 1 varje gång man dör, för att ens hamna på bana 2 igen.
Det är tydligen bra att springa igenom biome 1 för alla drops, men ja, lite därför jag tog en paus, för det tar en del tid att behöva göra det varje gång man dör![]()
Om det är någon tröst så när du kommer lite längre fram så är det lättare att ta sig mellan de olika Biomes. Och du behöver framförallt inte slåss mot bossen igen, utan det är mer en möjlighet att hitta obs och gear innan du går till nästa![]()
Förstod att det var så, det blir ju ”lättare” men kändes ändå segt efter kämpat med värld 1 ett tag.
Blir sugen på att spela det nu![]()
Det är väldigt nice att farma obs för att kunna köpa artefakter samt hitta ett bra vapen och lvla upp det
Och det tog mig väldigt lång tid att fatta hur man skulle göra för att utöka sin HP bar![]()
Ah, jag kikade på lite Youtube videos, där man tipsade om saker som det är bra att känna till... typ att du kan låta de där tentakelmonsterna som sitter uppe på taket ta ta i dig, så kan du dodge:a dig till en plattform som du inte kan hoppa till
Hann med få ett, tackar !Köp PS5 konsol här med fri frakt! | Webhallen
www.webhallen.com
Kikat på Returnal? Har inte spelat det personligen men får nostalgikänsla a la Metroid Prime
Give me a C, give me an O, give me a V, give me an I, give me a D! C-O-V-I-D!Fattar fortfarande inte hur utbudet av PS5 spel kan vara så pinsamt dåligt. Fattar fortfarande inte varför jag köpte en ps5, jag spelar ju ändå bara ps4 spel på det![]()
Vad gillar du för spel?Fattar fortfarande inte hur utbudet av PS5 spel kan vara så pinsamt dåligt. Fattar fortfarande inte varför jag köpte en ps5, jag spelar ju ändå bara ps4 spel på det![]()