Fick en PS5 från webhallen idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! När beställde du den?Fick en PS5 från webhallen idag.
Måste ha varit rätt många. Känner flera som har fåttBlev inte heller ”utvald”....
undrar hur många konsoler Elgiganten haft denna omgången?
Tack! 23e januariGrattis! När beställde du den?
God of war! Älskar Zelda, älskar god of war beror väl på vad man gillar med Zelda iofOm man gillar Zelda vilket spel ska man då köpa eller se fram emot när det släpps till PS5?
Jag spelar bara GTA5 på mitt...Då verkar min PS5:a vara på väg! Finner dock absolut inga tilltalande spel till konsolen. Känns som ett väldigt tråkigt urval av releasespel? Bokade den i början av året av ren vana, då jag alltid köper nya Playstations, men känner mig lite osugen just nu...
PS4 spel flyter bättre på PS5:an. Ska strax börja på Ghost of TsushimaDå verkar min PS5:a vara på väg! Finner dock absolut inga tilltalande spel till konsolen. Känns som ett väldigt tråkigt urval av releasespel? Bokade den i början av året av ren vana, då jag alltid köper nya Playstations, men känner mig lite osugen just nu...
PS4 spel flyter bättre på PS5:an. Ska strax börja på Ghost of Tsushima
Många har röstat fram det som årets PS4 spel, så ja, ska bara avsluta Last of Us 2 förstAldrig hört talas om spelet tidigare, jag spelar väldigt sällan. Men det såg riktigt grymt ut på trailern i alla fall. Grafiken på PS5.an var fantastisk på trailern av gameplay. Uppdatera gärna vad du tycker om spelet sedan.
Många har röstat fram det som årets PS4 spel, så ja, ska bara avsluta Last of Us 2 först
Beror på vad för slags spel du spelar. Kika på detta:Jag har inte spelat på 20 år, är det fortfarande så i spelen att man måste spela om vissa delar hela tiden för att klara av det? Tex sista bossen är skitsvår osv. Eller flyter det på mer som en berättelse ?
svar ja på förutom 8K, känns menlöst med 8K på något mindre 100" och 3-4m tittavståndEn fråga till er som köpt PS5:an, har ni alla en TV som klarar av 8K, 120 Hz och HDMI 2.1? har man inte det är det väl svårt att utnyttja hela PS5:ans fulla kapacitet, förstår att laddningstiderna blir kortare och att man får en så gott som knäpptyst konsol, men är spelupplevelsen så mkt bättre än med en PS4 Pro?
bara en undran.
Köpte själv en PS4 Pro bara för att spela igenom TLOU 1 o 2, Ghost of Tsushima (snabbaste laddningstiderna jag sett på ett nytt spel) kör själv med en gammal Xbox One X, just nu med A C Valhalla.
Jag föredrar att spela i 4K 60fps istället för 1080p 120fps, så för mig är det ett icke problem.En fråga till er som köpt PS5:an, har ni alla en TV som klarar av 8K, 120 Hz och HDMI 2.1? har man inte det är det väl svårt att utnyttja hela PS5:ans fulla kapacitet, förstår att laddningstiderna blir kortare och att man får en så gott som knäpptyst konsol, men är spelupplevelsen så mkt bättre än med en PS4 Pro?
bara en undran.
Köpte själv en PS4 Pro bara för att spela igenom TLOU 1 o 2, Ghost of Tsushima (snabbaste laddningstiderna jag sett på ett nytt spel) kör själv med en gammal Xbox One X, just nu med A C Valhalla.
Går ingen nöd på mig heller! Spelar bara sportspel, så det blir väl inga stora förändringar i upplösningen på spelen etc mot min PS4:s.
Men visst hade det varit kul med en ny konsol!