• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

HSK

Patek
2-Faktor
Startades december 2017 :D
Varför är datumvisningen så konstig på alla annonser? För att t.ex. kunna se när annonser skapades måste man gå via användarens profil (om de nu tillåter det) och därigenom kika på skapade trådar. Kikar man i tråden står det att den skapades 14/11 2019 och senast ändrades 19/8 2019... o_O
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Varför är datumvisningen så konstig på alla annonser? För att t.ex. kunna se när annonser skapades måste man gå via användarens profil (om de nu tillåter det) och därigenom kika på skapade trådar. Kikar man i tråden står det att den skapades 14/11 2019 och senast ändrades 19/8 2019... o_O
Kör du på telefonen kan du rotera skärmen och scrolla upp. Står under rubriken.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Varför är datumvisningen så konstig på alla annonser? För att t.ex. kunna se när annonser skapades måste man gå via användarens profil (om de nu tillåter det) och därigenom kika på skapade trådar. Kikar man i tråden står det att den skapades 14/11 2019 och senast ändrades 19/8 2019... o_O
För att du surfar på telefon. Om du lägger telefonen på sidan så ser du både senaste bumptid och startdatum.
 

HSK

Patek
2-Faktor
För att du surfar på telefon. Om du lägger telefonen på sidan så ser du både senaste bumptid och startdatum.
Nu surfar jag visserligen till 99% på mobilen men sitter just nu vid datorn och ser samma sak.

datum.png
 

Watcharound

Panerai
2-Faktor
Kanske ska pinga @Niwa. Du får sälja den för vad du vill med det är ett rätt lågt pris, speciellt med tanke på länken också.
Härligt med ärliga människor!:)
Vad är ett rimligt pris att köpa en begagnad alpinist i nyskick för?
Vill pusha för att svara i tråden ”vad är ett rimligt pris för” om man man har kunskap om prisnivå.
Fortsatt trevlig helg alla KS:are!:happyhappy:
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Kikade nu och ja du har rätt, hade fått för mig att dem låg ute för 8 av nån anledning:facepalm:
Kan kommentera på detta eftersom jag nyligen sålde min.

La ut min sammanlagt några timmar burna, en månad gamla, gröna alpinist fullset med Strapcode Super Oyster och extra Seiko originalband läder för 8 ink rekfrakt. Orignalbandet var oanvänt. Totalt nypris för allt det är typ 9 (de är dyra nu :/ ).

Sålde hursomhelst för 6 k ink frakt utan läderbandet, vilket ändå känns rimligt. Jag har aldrig köpt för att gå plus, och har nog aldrig gått plus heller.
 
Topp