Visa mig en OEM Rolex som mäter 47mm tack.Du hittar också AP, VC, GP, BP, Omega, Sinn m.m. mycket välkända märken. 47 mm är inget udda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visa mig en OEM Rolex som mäter 47mm tack.Du hittar också AP, VC, GP, BP, Omega, Sinn m.m. mycket välkända märken. 47 mm är inget udda.
Det vet jag inte. Jag sökte på 47 mm och fick flera tusen förslag, bl. a. Rolex. Min avsikt är att visa på att 47 mm inte är något sensationellt.Vilken Rolexmodell mäter 47 mm?
Det finns inte. Det blev nog lite fel. Seså, släpp det nu och sluta bråka.Visa mig en OEM Rolex som mäter 47mm tack.
Ibland är det ok att erkänna att man sagt/skrivit fel. Det finns ingen Rolex som mäter 47mm, för att säga det rakt ut. Försökte vara trevlig och lite subtil men eftersom du fortsätter säga emot så... ;-)Det vet jag inte. Jag sökte på 47 mm och fick flera tusen förslag, bl. a. Rolex. Min avsikt är att visa på att 47 mm inte är något sensationellt.
Finns det inte..?Ibland är det ok att erkänna att man sagt/skrivit fel. Det finns ingen Rolex som mäter 47mm, för att säga det rakt ut. Försökte vara trevlig och lite subtil men eftersom du fortsätter säga emot så... ;-)
Finns ju Deep Sea Challenge på 50mm. SDDS är 44 men mäter man med kronan blir det ca 46-47 men det är det väl ingen vettig männsika som gör och standard är ju att mäta utan krona.Finns det inte..?
Skojade bara.Finns ju Deep Sea Challenge på 50mm. SDDS är 44 men mäter man med kronan blir det ca 46-47 men det är det väl ingen vettig männsika som gör och standard är ju att mäta utan krona.
Var säger jag att Rolex har modeller på 47 mm? Du får själv söka på 47 mm på Chrono24 så ser du att Rolex kommer upp, men som sagt, avsikten är att visa på att 47 mm inte är speciellt unikt.Ibland är det ok att erkänna att man sagt/skrivit fel. Det finns ingen Rolex som mäter 47mm, för att säga det rakt ut. Försökte vara trevlig och lite subtil men eftersom du fortsätter säga emot så... ;-)
Har jag missat något? På KS?Det är en uppsjö av Rollar ute nu, sjukt hur marknaden svänger! kul.
Det är en uppsjö av Rollar ute nu, sjukt hur marknaden svänger! kul.
jag tror vi missförstår varandra en aning. Jag har inget emot 47mm som storlek personligen.Var säger jag att Rolex har modeller på 47 mm? Du får själv söka på 47 mm på Chrono24 så ser du att Rolex kommer upp, men som sagt, avsikten är att visa på att 47 mm inte är speciellt unikt.
Finns ju Deep Sea Challenge på 50mm. SDDS är 44 men mäter man med kronan blir det ca 46-47 men det är det väl ingen vettig männsika som gör och standard är ju att mäta utan krona.
Ska man vara riktigt jäkla jobbig kan man ju ta upp rolex oyster ref. 2533. Förvisso jättevintage. Förvisso prototyp (?). Men 47 mm.Skojade bara.
Det behöver nödvändigtvis inte vara priserna han talar om, utan tillgängligheten.Svänger?? Såldes precis en hulk för 97500kr... Är det en dipp menar du?
Det behöver nödvändigtvis inte vara priserna han talar om, utan tillgängligheten.
Inte på KS. Därav min fråga. Tycker annonseringen här är rätt sparsam i jämförelse med något år tillbaka.Den har väl funnits hela tiden? Bara till absurda priser.
Inte på KS. Därav min fråga. Tycker annonseringen här är rätt sparsam i jämförelse med något år tillbaka.
lite ute på hal is här, men var inte 2533 en PAM referens som kom år 1936, alltså inte OEM Rolex.Ska man vara riktigt jäkla jobbig kan man ju ta upp rolex oyster ref. 2533. Förvisso jättevintage. Förvisso prototyp (?). Men 47 mm.
Svänger med utbudet av klockor på marknaden.......Svänger?? Såldes precis en hulk för 97500kr... Är det en dipp menar du?
Allt var rolex. Såldes till Panerai. Så Rolex? Ja, nej, kanske?lite ute på hal is här, men var inte 2533 en PAM referens som kom år 1936, alltså inte OEM Rolex.
Åt vilket håll? Innebär?Svänger med utbudet av klockor på marknaden.......
att för två veckor sedan var det en handfull Speedys som ville hitta nya ägare, och nu är det säkert två handfulla Rolexar som vill , där av svänger det väl ganska hastigt?Åt vilket håll? Innebär?
sant, tack för update. allt Gott.Allt var rolex. Såldes till Panerai. Så Rolex? Ja, nej, kanske?
Men du har ju rätt ang moderna refs. Finns inga 47 mm. Men orka bråka med Stelah som var lite snabb på tangenterna?
att för två veckor sedan var det en handfull Speedys som ville hitta nya ägare, och nu är det säkert två handfulla Rolexar som vill , där av svänger det väl ganska hastigt?
Jag vet inte om någon förstod min avsikt men det spelar ingen roll. No hard feelings från mig.jag tror vi missförstår varandra en aning. Jag har inget emot 47mm som storlek personligen.
Jag sa initailt att den kan vara svårsåld då många inte uppskattar så stora boetter.
Om du med nästan 5000 inlägg säger att du sökt på 47mm och får upp Rolex, tolkas det lätt som att du hävdar att Rolex har modeller som är 47mm, därav min fråga och senare påstående att Rolex inte har gjort något på 47mm boett.
haha uppenbarligen inteIF u say so
haha uppenbarligen inte
Du hittar också AP, VC, GP, BP, Omega, Sinn m.m. mycket välkända märken. 47 mm är inget udda.
Vilken VC mäter 47 mm?
...och Rolex, som tidigare nämnts?