Det har redan konstaterats i tråden att det inte finns någon Rolex som är 47mm
Edit. Larv från min sida, tillbaka till topic.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har redan konstaterats i tråden att det inte finns någon Rolex som är 47mm
Edit. Larv från min sida, tillbaka till topic.
Ja, sorry. Vet inte varför jag inte såg att det postats en massa inlägg - pudlade i en EDIT.Det har redan konstaterats i tråden att det inte finns någon Rolex som är 47mm
kanske jag som är blind bara dåTycker det bumbats samma rolex till och från i 1månad+ sen kommer det och går några GMT.s, hulks, Batmans, dsytonas same same
Det är ju som vanligt med de nischade tillverkarna på KS. Vet folk inte att de kan sälja snabbt och få igen cashen så köper de inte oavsett om det är billigt eller inte. Gäller Panerai, Breitling, GS med flera. Speciellt om priset inte är bäst world wide.Jag roade mig med att söka på 47 mm på Chrono24.com. Märken som dyker upp är Rolex, JLC, Seiko, Richard Mille. Det här är ett klassiskt dykarur med historik från 1930-talet så storleken är helt normal. Den är tydlig sin identitet så den passar nog den som har några klockor att varva med och som inte är alltför tunn i kroppen. I mitt tycke, har den klockvärldens tuffaste tavla. California dail har någon koppling till Rolex, men jag kan det inte fullt ut. Tror det var rolexverk i de första.
Hyffsat kall modell.Med tanke på de sjuka priserna som begärs på allt märkt Rolex så tycker jag att denna känns väldigt prisvärd nu.
https://klocksnack.se/threads/rolex-gmt-116713ln-samma-klocka-ny-bezel.91190/
Oavsett ett bra pris för modellen. Man ska väl köpa vad man gillar inte gå efter om modellen är kall eller het på marknadenHyffsat kall modell.
90k för en ett år gammal tt är inte så att man trillar av stolen direkt.Oavsett ett bra pris för modellen. Man ska väl köpa vad man gillar inte gå efter om modellen är kall eller het på marknaden
Vi tycker uppenbarligen olika. Jag tycker åtminstone att 8k under den billigaste på c24 (2016-2018) innan frakt & kortavgifter anses billigt framförallt sett till dagens sjuka priser då folk betalar mer för stålrolex än denna90k för en ett år gammal tt är inte så att man trillar av stolen direkt.
Uppenbarligen, är en lättprutad modell iafVi tycker uppenbarligen olika. Jag tycker åtminstone att 8k under den billigaste på c24 (2016-2018) innan frakt & kortavgifter anses billigt framförallt sett till dagens sjuka priser då folk betalar mer för stålrolex än denna
Hade inte höjt på ögonbrynet om det gått för hälften. Oälskad modell jag personligen tycker är riktigt ful.
Vi alla tycker olika tycker den är finare irl än på bild.Hade inte höjt på ögonbrynet om det gått för hälften. Oälskad modell jag personligen tycker är riktigt ful.
Den är ju ändå snygg för att vara en AP.Vi alla tycker olika tycker den är finare irl än på bild.
Jag förstod blir rörigt där efter om man tolkar det annorlunda.Jag vet inte om någon förstod min avsikt men det spelar ingen roll. No hard feelings från mig.
Vinsthemtagning innan kraschen?Det är en uppsjö av Rollar ute nu, sjukt hur marknaden svänger! kul.
Vilken krasch syftar du påVinsthemtagning innan kraschen?
Stålrolexhype, bostadsbubbla, bitcoin eller vad som. Jag borde naturligtvis lagt till en liten blinkande smiley för att visa att jag inte var gravallvarlig.Vilken krasch syftar du på
Tyvärr tror jag inte någon av dessa kommer krascha inom den närmaste tiden. Men jag hoppas!Stålrolexhype, bostadsbubbla, bitcoin eller vad som. Jag borde naturligtvis lagt till en liten blinkande smiley för att visa att jag inte var gravallvarlig.
Tyvärr tror jag inte någon av dessa kommer krascha inom den närmaste tiden. Men jag hoppas!
Det första som händer är att affärerna drar ut på tiden. Säljarna vägrar acceptera att efterfrågan inte finns längre till det pris de själva betalat. Den delen har redan hänt. Finns ju rollar här som bumpas månad ut och månad in.Det är orealistiskt att massproducerade stålrolexar fortfarande säljs långt över listpriser flera år framöver. Jag kan nästan lova att folk kommer att tröttna eller gett sig själv en fet örfil och tänker om. Priserna sjunker till ”normala” nivåer..
Bostäderna har ju redan gått ner överallt..
Inom närmaste tiden borde jag satt definition på, 6-12 månader. Sen om vi pratar krasch så ska vi ner minst 25% under relativ kort tidsperiod. Däremot att det finansiella systemet har en krasch framför oss är jag helt övertygad om, men jag tror tyvärr det inte kommer ske inom närmaste året tyvärr.Det är orealistiskt att massproducerade stålrolexar fortfarande säljs långt över listpriser flera år framöver. Jag kan nästan lova att folk kommer att tröttna eller gett sig själv en fet örfil och tänker om. Priserna sjunker till ”normala” nivåer..
Bostäderna har ju redan gått ner överallt..
Det första som händer är att affärerna drar ut på tiden. Säljarna vägrar acceptera att efterfrågan inte finns längre till det pris de själva betalat. Den delen har redan hänt. Finns ju rollar här som bumpas månad ut och månad in.
Anledningen till att det tillverkas olika modeller i olika material är att smaken är lite olika. På vissa ser det tom bättre ut med TT eller helguld. Om alla gick omkring med stål Rolex skulle det vara lika roligt och omväxlande som våra nyckelknippor.Hyffsat kall modell.
Fin nyckel hursomAnledningen till att det tillverkas olika modeller i olika material är att smaken är lite olika. På vissa ser det tom bättre ut med TT eller helguld. Om alla gick omkring med stål Rolex skulle det vara lika roligt och omväxlande som våra nyckelknippor.
Är den polerad?Fin nyckel hursom
Hos AD i dagsläget? Jag ställer mig tveksam till det faktiskt.Uppenbarligen, är en lättprutad modell iaf
Kommer den med box och papper? hangtag?Anledningen till att det tillverkas olika modeller i olika material är att smaken är lite olika. På vissa ser det tom bättre ut med TT eller helguld. Om alla gick omkring med stål Rolex skulle det vara lika roligt och omväxlande som våra nyckelknippor.