• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

Anledningen till att det tillverkas olika modeller i olika material är att smaken är lite olika. På vissa ser det tom bättre ut med TT eller helguld. Om alla gick omkring med stål Rolex skulle det vara lika roligt och omväxlande som våra nyckelknippor.

9CC4AF63-29DA-4012-8B88-F5413CB11F9B.jpeg
Jasså är det därför:banghead:
Fortfarande kall modell.

Det är orealistiskt att massproducerade stålrolexar fortfarande säljs långt över listpriser flera år framöver. Jag kan nästan lova att folk kommer att tröttna eller gett sig själv en fet örfil och tänker om. Priserna sjunker till ”normala” nivåer..
Bostäderna har ju redan gått ner överallt..
Kunde inte sagt det bättre själv...

Nej det är den verkligen inte, går ju tillomed hitta bättre deal på Chrono24
Går ej att hitta bättre deal på samma klocka som dessutom är helt ny där vad jag kan se men okej
Finns ju en likadan 4000 kr billigare ute på ks.
Det är en äldre modell som inte är likadan och den är dessutom använd.

Va bara tvungen att svara, jag skrev min första kommentar på kul inte så seriöst som alla verkar ta det komigen det är klart att det inte är den mest prisvärda nej det kommer ju hela tiden upp klockor värda mycket som säljs för bara någon ynka peng.

Så för att vara OT igen så tycker jag iallafall denna som kom upp ikväll är väldigt prisvärd:
https://klocksnack.se/threads/heuer-autavia-chronograph-2018.94760/ Utan repor och dings och är från iår och säljs ändå betydligt billigare än de du kan hitta i chrono tex

https://klocksnack.se/threads/jaege...rol-date-q1548420-33k-galet-billigt-nu.94141/
..måste väl ändå anses prisvärt.
Chrono24 billigaste runt 43k
Montredo tar 58k
Jaeger-LeCoultre officiella hemsida listar den för 64k
Tycker också det är bra pris, blir själv sugen. Tyvärr är JLC rätt kalla i Sverige och den dagen man själv vill byta bort den så kommer det bli svårt. Sitter redan på klockor med pappersvärde på långt över 100k som är osäljbara...

Tillbaka
Topp