• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är den MEST prisvärda klockan på köp & sälj just nu?

Efter att ha burit den varje dag i någon vecka så har jag inget problem med det än iallafall, tänker inte ens på det faktiskt. Däremot är den ju rätt stor vilket jag har lite ”svårare” med, utan att det än är någon dealbreaker i nuläget. Så @Bas kör nu, gör livet lite enklare för någon av de som säljer :)
Haha jag har inte testat länken än så borde kanske inte uttala mig :) men utseende mässigt så känns den sådär för mig. Men helt klart hällre länk än utan!
Jag har precis gjort ett nyköp så någon annan för lösa den biten :D

Efter att ha burit den varje dag i någon vecka så har jag inget problem med det än iallafall, tänker inte ens på det faktiskt. Däremot är den ju rätt stor vilket jag har lite ”svårare” med, utan att det än är någon dealbreaker i nuläget. Så @Bas kör nu, gör livet lite enklare för någon av de som säljer :)
Det känns lite som en grej som någon sa var fult, och sedan började alla andra tycka det för att man ska tycka det. (Dvs just att det är fejknitat, sedan kan man ha åsikter om nitad länks utseende överlag)
Jag har inga som helst problem med att den är fejknitad. Det hade ju inte varit automatiskt snyggare om det var riktiga nitar...?

Ingen behöver hålla med mig :D

Haha jag har inte testat länken än så borde kanske inte uttala mig :) men utseende mässigt så känns den sådär för mig. Men helt klart hällre länk än utan!
Hade det varit snyggare med riktiga nitar som var så bra gjorda så man inte såg någon speciell skillnad?

Nej verkligen inte. Utan nitar skulle den varit väldigt nice :D
Ja okej, men då är det ju inte fejknitar i sig som är problemet, utan nitar överlag!
Håller med om att det är snyggare utan, men om det var riktiga nitar hade inte gjort någon skillnad för mig.

Dock har jag lite svårt för gamla BB-länken också eftersom mittlänken är så väldigt bred.

• Like
Reactions: Bas
Det är ju snart ny vecka och nya begär! :)
För LK bedrivs givetvis utlåningsverksamhet som vanligt så bara att säga till om du skall ha den några dagar!

Tillbaka
Topp