Du tog bort mig tillfälligt från din ignore och kände dig nödgad att inleda med det. Är du 12 år eller?Tur att jag tillfälligt tog bort dig från min ignore Torsten annars hade jag missat detta inlägg.
I sak har du rätt rent generellt men det du missar är att den specifika klockan bumpades och bumpades och bumpades och prisbumpades rätt länge. Därefter byter den ägare och åker ut igen rätt mycket dyrare efter några enstaka dagar. Detta påpekas och kommentaren blir det troligtvis sämsta försvarstalet i KS historia. Några dagar senare "backar" säljaren och sänker priset rejält.
Detta är ju rent objektivt oavsett vad man tycker om Erbesto ett ytterst tveksamt beteende. Håller du inte med om det?
Ger sig chans att svara på inlägget innan jag sätter upp dig på listan igen.
(Hur du kunde bli moderator är ett mysterium i klass med hur Dan Eliasson kunde bli rikspolischef...)
Har inte missat någonting. Är intresserad av Hublot och följde prisutvecklingen i annonsen. Om den gick för 52 (vilket den inte gjorde) och några veckor senare las ut för 60 saknar relevans då ingen av er har kunnat ge en vettig värdering av klockan. Ta fram lite priser innan ni hackar på annonsörerna.
Känner mig som en 11-åring idag så jag kommer inte att kunna läsa ditt svar