• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
10914318_276354685821476_142147995_n.jpg
Hahahahaa

Precis så! Jag fick en Rolex plånbok igår av Bergströms. Frågade om de hade en liggandes och sa att klockan är köpt "här" fast i andrahand. Vill du ha bilder som bevis? Jag köper alltid mina klockor via ch eller begagnat om jag hittar till bra pris.
Vem fan går in på en butik och frågar om man kan få saker
Precis så! Jag fick en Rolex plånbok igår av Bergströms. Frågade om de hade en liggandes och sa att klockan är köpt "här" fast i andrahand. Vill du ha bilder som bevis? Jag köper alltid mina klockor via ch eller begagnat om jag hittar till bra pris.
Du är fanemej pinsam! Vem fan går in på en butik och frågar om man kan få något? Helt jävla efterblivet!

Pinsamt, hade aldrig fått för mig att fråga om något sånt. Skäms när jag läser hur folk beter sig

Jag älskar verkligen klocksnack. Älskar för att det finns så mycket likasinnade människor som delar intresse och där vi kan dela med oss av vår kunskap. Diskutera om småsaker och bli sura på varandra för egentligen ingenting.

Även om ni önskar att jag lämnar så har jag tyvärr blivit väldigt smittad av klockintresset och hänger numera här dagligen. På jobbet, i skolan och hemma. Tyvärr, jag är här för att stanna, lära mig ännu mer om klockor och kunna bidra med det som jag hittils lärt mig. Fritt fram att ignorera mig om ni tycker att mina inlägg är stötande.

Men egentligen, vi är i diskussionsdelen av forumet. Vi ska kunna diskutera om saker utan att bli ovänner.

Önskar er alla, även om ni hatar mig (jag hatar inte er) en fortsatt skön helg!
12407374_1020221124711947_703856410_n.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp