Älskar, den förmodligen omedvetna, liknelsen mellan Din sko och Fejk-din sko och Omega och Fejk-Omega!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskar, den förmodligen omedvetna, liknelsen mellan Din sko och Fejk-din sko och Omega och Fejk-Omega!
Nja, jag är relativt säker på Sveriges lagar står över admins i en FB-grupp. Men tack för att du visade var vi ska lägga ribban när vi interagerar med dig framöver.Här? Det var i en fb-grupp där admins har sagt att det är OK.
Kan du inte bara lägga ut en fejkklocka här på K&S? Resultat: du blir avstängd och gör forumet en tjänst.Här? Det var i en fb-grupp där admins har sagt att det är OK.
Vem fan går in på en butik och frågar om man kan få sakerPrecis så! Jag fick en Rolex plånbok igår av Bergströms. Frågade om de hade en liggandes och sa att klockan är köpt "här" fast i andrahand. Vill du ha bilder som bevis? Jag köper alltid mina klockor via ch eller begagnat om jag hittar till bra pris.
Du är fanemej pinsam! Vem fan går in på en butik och frågar om man kan få något? Helt jävla efterblivet!Precis så! Jag fick en Rolex plånbok igår av Bergströms. Frågade om de hade en liggandes och sa att klockan är köpt "här" fast i andrahand. Vill du ha bilder som bevis? Jag köper alltid mina klockor via ch eller begagnat om jag hittar till bra pris.
.Vem fan går in på en butik och frågar om man kan få saker
Du är fanemej pinsam! Vem fan går in på en butik och frågar om man kan få något? Helt jävla efterblivet!
Här? Det var i en fb-grupp där admins har sagt att det är OK.
Du har rätt. Budskapet har gått fram.Han lär väl hoppa från en bro snart så som ni håller på. Jag tror två sidor av hate räcker? Alt. skapa en annan tråd så denna kan hållas on topic
Pinsamt, hade aldrig fått för mig att fråga om något sånt. Skäms när jag läser hur folk beter sigPrecis så! Jag fick en Rolex plånbok igår av Bergströms. Frågade om de hade en liggandes och sa att klockan är köpt "här" fast i andrahand. Vill du ha bilder som bevis? Jag köper alltid mina klockor via ch eller begagnat om jag hittar till bra pris.
WHO?Glöm inte att stämma av med KS lill-påve först
Den nye moderatorn som får Gunvald Larsson att framstå som en socialt kompetent mysfarbror.
Kul att just du tar upp det här med social kompetens...Den nye moderatorn som får Gunvald Larsson att framstå som en socialt kompetent mysfarbror.
Visste inte att @Joakim C hade skägg?Tunga dagar att vara ansvarig för KS...
Den nye moderatorn som får Gunvald Larsson att framstå som en socialt kompetent mysfarbror.
Vem är du och var kom du ifrån? För övrigt tror jag att "auktoriteter" är ordet du far efter...Aha. Jag har dock inga problem med auktoritärer då jag är obstinat.
Vem är du? Auktoritetär???Vem är du och var kom du ifrån? För övrigt tror jag att "auktoritetär" är ordet du far efter...
Å vad gulligt, jag har fått min första stalker på KS!Kul att just du tar upp det här med social kompetens...
Nä, allt är ju rimligt prissatt om man har professionella handlare, e-Bay ankarpriser eller hitte-på premium som prisreferenserIngen som sett något mindre prisvärt ur på sistone?
Borde snart lägga upp mina egna nato-band 26 mm som aldrig blir sålda här snart... Men annars inget som sticker hårt i ögonen.Ingen som sett något mindre prisvärt ur på sistone?
Finns det klockor med så brett lug to lug? förutom Panerai då förstås.Borde snart lägga upp mina egna nato-band 26 mm som aldrig blir sålda här snart... Men annars inget som sticker hårt i ögonen.