Haha, kan absolut vara en bidragande orsak om man tittar på min gärningsmannaprofilAh, din idol. Jag tror mig börja förstå varför du drar långtgående slutsatser baserat på i stort sett ingenting...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, kan absolut vara en bidragande orsak om man tittar på min gärningsmannaprofilAh, din idol. Jag tror mig börja förstå varför du drar långtgående slutsatser baserat på i stort sett ingenting...
Den är bra. Lite förutsägbart slut, men det är enastående skådespelarprestationer. Beode få en oscar för bästa kostym.Själv blir det ostbågar och djupt ner i halsen 2. C u l8r m8!
Du knatade alltså in och bad om att få något, baserat på att någon annan köpt klockan du hade på dig, där? Snyggt.Precis så! Jag fick en Rolex plånbok igår av Bergströms. Frågade om de hade en liggandes och sa att klockan är köpt "här" fast i andrahand. Vill du ha bilder som bevis? Jag köper alltid mina klockor via ch eller begagnat om jag hittar till bra pris.
Det finns en del sådana. En av de mindre kända är Island. Oklart om LW köper dina rålex där dock.
Det skulle ge @Affe en ny dimension om han fick med bananlådan den fraktades i. FULL SET!!
Fast bananerna simmar i havet här för att märka på ord hahaDet kallar jag premium det, skulle lätt lägga 5k extra för bananlådan + det man får betala för en fullset klocka !
Funkar det?många i tråden som rökt banantrådar
Luxurywatches i Sthlm säljer dem för 85' inköpta från bananländer.
Marknaden styr priserna. Tillgång & Efterfrågan. Adjö nu!
Det där säger bra mycket mer om dig än om svensksålda klockor.Precis så! Jag fick en Rolex plånbok igår av Bergströms. Frågade om de hade en liggandes och sa att klockan är köpt "här" fast i andrahand. Vill du ha bilder som bevis? Jag köper alltid mina klockor via ch eller begagnat om jag hittar till bra pris.
Haha, kan absolut vara en bidragande orsak om man tittar på min gärningsmannaprofil
Säger vem? Det är väl bra att säljaren taggas så att denne får veta att diskussion pågår och därmed får möjlighet att bemöta kritiken om så önskas?Jo, så tycker ju jag att det borde vara men när säljaren taggas förväntas denne tydligen motivera sitt pris och när det är gjort blir det ofta en kölhalning från de "gamla" gardet.
Det är väl bara att läsa tråden så ser du. Inte världen bästa stämning direkt.Säger vem? Det är väl bra att säljaren taggas så att denne får veta att diskussion pågår och därmed får möjlighet att bemöta kritiken om så önskas?
Citerar du dina egna citat nu ?? Hatten avJippie ja ja jippie yeah!
Cooling!
På tal om gm-profil.
Skapligt sjukt, du skall alltså ha gratis för att någon annan köper hos ad?Precis så! Jag fick en Rolex plånbok igår av Bergströms. Frågade om de hade en liggandes och sa att klockan är köpt "här" fast i andrahand. Vill du ha bilder som bevis? Jag köper alltid mina klockor via ch eller begagnat om jag hittar till bra pris.
@Denke @Spencer66 får man outa?
hahahah klart du redigerade inlägget
hahahah klart du redigerade inlägget
Har en omega fake ja. Bättre å sälja den här och hopps admin inte märker?Jag orkar typ inte, hoppas försäljningar av kopior bringar bra business.
Har en omega fake ja. Bättre å sälja den här och hopps admin inte märker?
@Denke @Spencer66 får man outa?
Jag orkar typ inte, hoppas dina försäljningar av kopior bringar bra business.
Bästa är väl att inte sälja den alls. Släng den i återvinningen.Har en omega fake ja. Bättre å sälja den här och hopps admin inte märker?
Han la ut en bild med min identitet. Är det OK?Är frågeställningen om du får outa vem du har sålt en kopia till?
Han la ut en bild med min identitet. Är det OK?
Längesedan i en facebookgrupp där det är tillåtet. Absolut inte på KS.Nej. Men har han rätt i sak att du säljer kopior?
Längesedan i en facebookgrupp där det är tillåtet. Absolut inte på KS.
Edit: endast ett exemplar också som jag köpte för att prova modellen.
Haha, förstör inte pajasens liv nu."Längesedan"