• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Funderar på att lägga ut min casio-terrorist för 2,7k. Den har (enligt obekräftsde källor) burits av en (o)känd terrorist. Det jag med säkerhet vet är att @Holmqvist ägde den innan.
Tänkte kolla här först, tror ni den skulle platsa här?

(Skänker den till någon som bidrar till BCF då jag tycker att den är för liten. ) skicka PM.
 

Heartcone

Cartier
2-Faktor
Funderar på att lägga ut min casio-terrorist för 2,7k. Den har (enligt obekräftsde källor) burits av en (o)känd terrorist. Det jag med säkerhet vet är att @Holmqvist ägde den innan.
Tänkte kolla här först, tror ni den skulle platsa här?

(Skänker den till någon som bidrar till BCF då jag tycker att den är för liten. ) skicka PM.

Att annonsera i en diskussion om överpriser är väl lite motsägelsefullt?
 

Zingo

Rolex
Rolex plånbok. Enligt ovan knatar @osverigeo in och hämtar en Rolex plånbok gratis från AD då hen köpt en begagnad klocka som ursprungligen köpts från denna AD dock av en annan person. På köp och sälj finns en Rolex plånbok som @Oskar456 fått påköpet från AD och säljer för över tusingen. Låter av ovan som synnerligen icke prisvärt.

https://klocksnack.se/threads/rolex-plånbok.59794/
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Rolex plånbok. Enligt ovan knatar @osverigeo in och hämtar en Rolex plånbok gratis från AD då hen köpt en begagnad klocka som ursprungligen köpts från denna AD dock av en annan person. På köp och sälj finns en Rolex plånbok som @Oskar456 fått påköpet från AD och säljer för över tusingen. Låter av ovan som synnerligen icke prisvärt.

https://klocksnack.se/threads/rolex-plånbok.59794/

Två frågor jag ställde mig när jag såg den annonsen:

1. vem vill ha skiten?
2. vem betalar det priset?
 

StrawberryFields

Sir Notalot

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Rolex plånbok. Enligt ovan knatar @osverigeo in och hämtar en Rolex plånbok gratis från AD då hen köpt en begagnad klocka som ursprungligen köpts från denna AD dock av en annan person. På köp och sälj finns en Rolex plånbok som @Oskar456 fått påköpet från AD och säljer för över tusingen. Låter av ovan som synnerligen icke prisvärt.

https://klocksnack.se/threads/rolex-plånbok.59794/
Ska göra det till en business. Springa mellan ADs och hämta massa plånböcker gratis för att kränga med vinst. 100 plånkor blir ju ~125k :pirate:
 

Andyrew

Cartier
Vilket härj alltså!
Shots fired.jpg
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Nu har ju iof Rolex giveaways ett värde. De kostar även pengar för butiken vilket är ovanligt. Att gnälla på att folk vill ha betalt för något som faktiskt både kostar pengar och har ett monetärt värde är löjligt.
 
Senast ändrad:

Zingo

Rolex
Nu har ju iof Rolex giveaways ett värde. De kostar även pengar för butiken vilket är ovanligt. Att gnälla på att folk vill ha betalt för något som faktiskt både kostar pengar och har ett monetärt är löjligt.
Nu handlar ju tråden om saker är prisvärt eller snarare minst prisvärt. Som framgår ovan så är det give aways samt att den kan jämföras med andra korthållare (som det finns en hel tråd om) så framgår att den är tämligen dyr vilket sammantaget enligt min uppfattning, och uppenbarligen även andras, inte prisvärd då det uppgår till 1.250kr.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Nu handlar ju tråden om saker är prisvärt eller snarare minst prisvärt. Som framgår ovan så är det give aways samt att den kan jämföras med andra korthållare (som det finns en hel tråd om) så framgår att den är tämligen dyr vilket sammantaget enligt min uppfattning, och uppenbarligen även andras, inte prisvärd då det uppgår till 1.250kr.

Huruvida en specifik Rolex giveaway är prisvärd kan jag inte uttala mig om. Reagerar bara på de som gnäller över att folk kan ta betalt för dem.
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Nu handlar ju tråden om saker är prisvärt eller snarare minst prisvärt. Som framgår ovan så är det give aways samt att den kan jämföras med andra korthållare (som det finns en hel tråd om) så framgår att den är tämligen dyr vilket sammantaget enligt min uppfattning, och uppenbarligen även andras, inte prisvärd då det uppgår till 1.250kr.
Är den verkligen dyr om man nu är på jakt efter en Rolexplånbok?
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Nu handlar ju tråden om saker är prisvärt eller snarare minst prisvärt. Som framgår ovan så är det give aways samt att den kan jämföras med andra korthållare (som det finns en hel tråd om) så framgår att den är tämligen dyr vilket sammantaget enligt min uppfattning, och uppenbarligen även andras, inte prisvärd då det uppgår till 1.250kr.
Tråden heter "Vilken är den minst prisvärda KLOCKAN ..."
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp