• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Mmm men jag har resonerat som du och sålt klockor förhållandevis billigt här. De har gått snabbt och alla vart nöjda. Även jag så jag lipar inte utan konstaterar nu bara ett faktum.

Några av klockorna har sålts senare dyrare. Och jag talar inte om att det gått jättelång tid mellan händelserna.

Så frågan är då varför vi skall lägga ut klockor billigt, när medlemmar köper dem och kort därpå säljer dem för mer pengar?


Borde man inte försöka få ut så mycket man kan för sin klocka? Jag brukar alltid lägga upp annons på blocket och en här! Den jag lägger här brukar var typ en tusing billigare bara för att det är mindre jobb att sälja här! På Blocket är allt mycket jobbigare! Brukar inte heller sälja klockor jag köpt dyrare än det jag gav!
 
https://klocksnack.se/threads/rolex-no-date-submariner-ref-14060-x-serie-nr-med-box-cert.36494/

Denna måste ju ligga bra till. Åtminstone enligt säljaren själv :D
fpLo3y6.png
 
Fan,han leder får gasa. Själv leder du polemik ligan på ks
Du har glömt mellanslag efter fan, punkt efter leder, stor bokstav på får samt gjort en särskrivning av polemikligan. Hur gammal är du? 8 år? Får du vara uppe så här sent? Lägg Musse Pigg-klockan på nattduksbordet, slå ihop din iPad och släck lampan. God natt! :heart:
 
Hahaha, ja poormans, skulle du själv köpa den?
Så jäkla bra:)


det som är ännu bättre är väl att du skickade ett byteserbjudande till mig så priset var antagligen inte helt off

sen är kommentaren ca 2 månader gammal och jag har passat på en hel del klockor sen dess som jag redan ångrar att jag inte köpte och höjer gränsen för vad jag skulle kunna tänka mig att betala hela tiden antagligen i takt med usd kursen

då tror jag att jag jämförde jag med den senaste no date subben jag hade, tror det var förra sommaren oxå med cert men med några service papper den fick jag 32 k

cheers
christian
 
det som är ännu bättre är väl att du skickade ett byteserbjudande till mig så priset var antagligen inte helt off

sen är kommentaren ca 2 månader gammal och jag har passat på en hel del klockor sen dess som jag redan ångrar att jag inte köpte och höjer gränsen för vad jag skulle kunna tänka mig att betala hela tiden antagligen i takt med usd kursen

då tror jag att jag jämförde jag med den senaste no date subben jag hade, tror det var förra sommaren oxå med cert men med några service papper den fick jag 32 k

cheers
christian
Jo men jag köper mkt till överpris. Såg också, lite för sent, att den var två månader gammal, men ÄNDÅ lite kul:)
(Och nu var det ju inte jag, utan du som skrev att allt över 34 är överpris...jag kan nog tycka att det inte är överpris)
 
absolut, jag tyckte när jag skrev inlägget att 34 var dyrt och passade på den,
sen när jag försökte jag köpa den ett tag senare och då var den givetvis dyrare dels pga. usd kurs men då ville han inte pruta något heller då fler hört av sig :(
 
absolut, jag tyckte när jag skrev inlägget att 34 var dyrt och passade på den,
sen när jag försökte jag köpa den ett tag senare och då var den givetvis dyrare dels pga. usd kurs men då ville han inte pruta något heller då fler hört av sig :(

Märkte också att det var väldigt många som försökte dra nytta av prishöjningen, och köpa innan beg marknaden hade gått upp.
 
man är väl miljöskadad, jag tyckte senaste 1675'an jag hade var dyr för 37,5 k utan service historik men det var antagligen billigt
då den var fin i boetten gick ok och hade snygg urtavla

försökte köpa ett snyggt löst huvud för 4,8k usd förra veckan men icke sa nicke

min första 1675'a som jag köpte typ 2004 var en PCG men med matt tavla den gav jag 14 eller 15 k för
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp