• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Denke, när man ignorera någon så kan jag inte läsa vad denna person skriver. Kan personen fortfarande läsa vad jag skriver och kommentera?
Såvida berörd ignorerad medlem inte ignorera dig, kan denna läsa dina inlägg.
Du kan alltså inte själv välja att andra medlemmar inte ska se dina inlägg.

Du kan ju dra ett oförskämt PM så kommer säkert medlemmen ignorera dig :D
 
nja 10k över är nog och ta i då den referensen är ovanligare än vanliga mini'n 73090 och den ser ut att vara fet å fin samt nyligen genomgången, såg att det fanns vanliga 73090 från strax över 10 k inom eu

plus att säljaren är öppen för bud

cheers
christian

Inte tvärdyr alls, möjligen ett par tusenlappar.

Måste ha blandat ihop den med andra referenser som legat mycket lägre i pris. Man lär sig något varje dag! :)
 
Bra fråga :p. Visste inte att de var så billiga... då borde alla köpa en.

Tanken har slagit mig många gånger ;) Jag vet inte om det är någon allmän prismissuppfattning om man kikar på många av de begagnatannonser som har passerat här eller om klockan nyligen minskat rejält i pris, men den känns väldigt ovärd i prisnivån begagnat.
 
https://klocksnack.se/threads/longines-hydroconquest-fullsize-41mm-uttagen-2014.37076/

Är det inte lite oärligt att ta 6000 kr och sen påstå att den kostar 9200 kr ny/billigaste begagnad på Chrono24 7422 kr, när den går att handla för 7400 kr ny av AD i Sverige.



1, uret är köpt i fysisk butik, jag tog dessutom 6000:- inte 7.400 varför skulle det vara ett sånt överpris när uret fortf är under garanti och knappast använt, jag tar gärna till mig av konstruktiv kritik kring en prissättning och annonsen är således uppdaterad kring klockia.se onlinebutiks prissättning och således lite mer pris-sänkt. De varor jag vid tillfällen annonserat här och på gamla TTT har kommit till nöjda nya ägare.


2, att kalla mig oärlig? Med dina 28 inlägg och korta tid på forumet kanske du borde vara lite mer nyanserad, försiktig och noggrann i dina uttalanden, i enighet med min text ovan räcker det isåfall att påpeka att DU, anser den för dyr, det är därför denna tråd existerar. Att blanda in andra saker kring det är endast att trampa snett själv.
 
Tanken har slagit mig många gånger ;) Jag vet inte om det är någon allmän prismissuppfattning om man kikar på många av de begagnatannonser som har passerat här eller om klockan nyligen minskat rejält i pris, men den känns väldigt ovärd i prisnivån begagnat.
Skulle tro att priset sjunkit. Har föreslagit klockan ett par gånger och då samtidigt kollat priset. Har inget minne av att jag sett automat och 41mm under 8.5k :).
Ingen aning om vad det eventuella raset skulle kunna bero på.
 
1, uret är köpt i fysisk butik, jag tog dessutom 6000:- inte 7.400 varför skulle det vara ett sånt överpris när uret fortf är under garanti och knappast använt, jag tar gärna till mig av konstruktiv kritik kring en prissättning och annonsen är således uppdaterad kring klockia.se onlinebutiks prissättning och således lite mer pris-sänkt. De varor jag vid tillfällen annonserat här och på gamla TTT har kommit till nöjda nya ägare.


2, att kalla mig oärlig? Med dina 28 inlägg och korta tid på forumet kanske du borde vara lite mer nyanserad, försiktig och noggrann i dina uttalanden, i enighet med min text ovan räcker det isåfall att påpeka att DU, anser den för dyr, det är därför denna tråd existerar. Att blanda in andra saker kring det är endast att trampa snett själv.

Det var en fråga om det inte är oärligt att skriva att priserna är så. Jag kallade inte dig oärlig. Om det uppfattades att jag ansåg att du var oärlig så var det isåfall väldigt otydligt skrivet av mig.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp