Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
tull blir det inte då jag bor i USA. var är pluswatch och iconic placerade? du kan dra ett pm så vi inte kapar tråden
Den här tråden har ju spårat helt.
Vad gick den för?Nu är klockan såld. Tack alla som visat intresse!
Ryktet säger 9000kr och en flaska auchentoshanVad gick den för?
Ryktet säger 9000kr och en flaska auchentoshan
Ville bara klargöra så att det inte blir några missuppfattningarTråden stormar
Fel tråd kanske?
Förlåt hittar ej rätt tråd.Fel tråd kanske?
testa här https://klocksnack.se/threads/blocket-och-andra-tokiga-annonser.1680/Förlåt hittar ej rätt tråd.
Säger som Jack Reacher - bloody civiliansHumanity
Säger inte att du har fel, men du får nog komma med lite sakliga argument för varför den är dyr. Jag har ingen koll på vintage-omega dock...Första inlägget av mig i den här tråden med innehåll enligt trådstart.
Denna:
https://klocksnack.se/threads/omega-constellation-c-shape.61786/
är väl typ 2000 för dyr enligt min (ganska dåligt pålästa) åsikt. Lite trött skick utvändigt och så.
Det borde motsvara typ 30% överpris, jämfört med random sub ni tipsar om som är 5k för dyr så det ju mycket.
Kommentarer @Vic ?
Sakliga argument? Hallå, sånt behövs inte! I den här tråden hänger vi ut alla som inte har samma prisbild som oss själva!Säger inte att du har fel, men du får nog komma med lite sakliga argument för varför den är dyr. Jag har ingen koll på vintage-omega dock...
Japp!Sakliga argument? Hallå, sånt behövs inte! I den här tråden hänger vi ut alla som inte har samma prisbild som oss själva!
Vill förtydliga att det inte var riktat mot dig. Du var betydligt mycket sakligare än många andra
Ska jag vara supertydlig, så har jag inga direkta och jämförbara exempel. En "känsla", som kommer av vad andra Connies (ej piepan) går för, och att C-boett -tråkigt nog- är undervärderat.Säger inte att du har fel, men du får nog komma med lite sakliga argument för varför den är dyr. Jag har ingen koll på vintage-omega dock...
Köpte och sålde min connie (dock calendar) för 6500:-Ska jag vara supertydlig, så har jag inga direkta och jämförbara exempel. En "känsla", som kommer av vad andra Connies (ej piepan) går för, och att C-boett -tråkigt nog- är undervärderat.
Å fan. Bild på skick?Köpte och sålde min connie (dock calendar) för 6500:-
Har nog tyvärr inga i denna mobilen. Ska kika senare!Å fan. Bild på skick?
Känns väldigt billigt (som connieägare).Köpte och sålde min connie (dock calendar) för 6500:-
Känns väldigt billigt (som connieägare).
Aha kan vara så att jag missar lite här nu. Är som sagt ingen C-Shape jag har (mig veterligen) så då kanske det är en annan sak. Bifogar en, om än dålig så i varje fall en bild på min för att räta ut eventuella felaktigheterFaaaast....det är väl skillnad på Connie och Connie?
...det är väl inte en C-shape du har vilket också är en Connie, och den som diskuteras ovan.
Har däremot ingen åsikt om priset på någon av modellerna, för jag har ingen aning alls.