Tycker dock man ska undvika otydliga formuleringar som "mer eller mindre fullset". Som gjort för missförstånd, men den diskussionen hör kanske hemma i en annan tråd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har ingen koll på klockan och prisbilden. Men bara för er information, klockan låg ute för mer tidigare. Medlemmen har redan sänkt det en gång. Tror det var säljes 60 och bytes 63.Måhända något högre pris än vad motsvarande prissatts här på forumet under hösten, men knappast värdig denna tråd.
Här håller jag verkligen med. Typ denna: https://klocksnack.se/threads/frågor-och-funderingar-kring-annonser-på-köp-sälj.47489/page-31#post-1609327Tycker dock man ska undvika otydliga formuleringar som "mer eller mindre fullset". Som gjort för missförstånd, men den diskussionen hör kanske hemma i en annan tråd
Har ingen koll på klockan och prisbilden. Men bara för er information, klockan låg ute för mer tidigare. Medlemmen har redan sänkt det en gång. Tror det var säljes 60 och bytes 63.
Har ingen koll här så la mig inte i prisdiskussionen. Ville bara informera dom som kommenterade. Om jag råkade få siffrorna fel så ber jag dock om ursäkt för det.Tjena!
Läs lite högre upp i tråden.
Låg betydligt högre innan.55k för en orörd G-serie 14060M är inget annat än väldigt rimligt. Skärpning.
Låg betydligt högre innan.
Fôlk är fôlk.Det stämmer. Det blev dock korrigerat efter ca 2 min. Efter det har fölk fortfarande påstått att det är dyrt. Mmmm...
Låg betydligt högre innan.
Den är sänkt igen sedan dess..Ja, men vissa fortsatte även efter att priset sänktes.
Du säljer väl klockor så för dig är det säkert rimligt. Jag hade nog hellre letat upp en 114060 för samma pengar.55k för en orörd G-serie 14060M är inget annat än väldigt rimligt. Skärpning.
Du säljer väl klockor så för dig är det säkert rimligt. Jag hade nog hellre letat upp en 114060 för samma pengar.
Att en 6 siffrig sub alltid slår ut en femsiffrig för samma peng är långt ifrån en generell sanning.Du säljer väl klockor så för dig är det säkert rimligt. Jag hade nog hellre letat upp en 114060 för samma pengar.
Hellre nytt än gammalt gäller alltidAtt en 6 siffrig sub alltid slår ut en femsiffrig för samma peng är långt ifrån en generell sanning.
Kan man sänka priset 5000kr/8000kr utan att blinka vid första påpekande så borde man rimligtvis veta att priset är helt galet. Entusiastforum och allt det där...Det stämmer. Det blev dock korrigerat efter ca 2 min. Efter det har fölk fortfarande påstått att det är dyrt. Mmmm...
Kan man sänka priset 5000kr/8000kr utan att blinka vid första påpekande så borde man rimligtvis veta att priset är helt galet. Entusiastforum och allt det där...
Grymt, den här hobbyn blir billig för dig, bara att köpa en G-ShockDe som är minst prisvärda är såklart de stentråkiga en eller två-funktionsklockorna, de som bara visar tid och datum. Mest prisvärda är de man får mycket för pengarna som exempelvis 5 alarm, timsignal, tidtagning, nedräkning, kompass, höjdmätare, temperaturmätare, barometer, automatisk tidsinställning. Sjävklarheter.
Hade jag velat ha en simpel klocka som bara visar tid och datum hade jag lika gärna kunnat ta med väggklockan och en fick-kalender.
Glöm inte spel!De som är minst prisvärda är såklart de stentråkiga en eller två-funktionsklockorna, de som bara visar tid och datum. Mest prisvärda är de man får mycket för pengarna som exempelvis 5 alarm, timsignal, tidtagning, nedräkning, kompass, höjdmätare, temperaturmätare, barometer, automatisk tidsinställning. Sjävklarheter.
Glöm inte spel!
Du är ingen Paneristi va?De som är minst prisvärda är såklart de stentråkiga en eller två-funktionsklockorna, de som bara visar tid och datum. Mest prisvärda är de man får mycket för pengarna som exempelvis 5 alarm, timsignal, tidtagning, nedräkning, kompass, höjdmätare, temperaturmätare, barometer, automatisk tidsinställning. Sjävklarheter.
Hade jag velat ha en simpel klocka som bara visar tid och datum hade jag lika gärna kunnat ta med väggklockan och en fick-kalender.
Paneristi??? vad är det? Aldrig hört talas om. Däremot är jag Napolista sedan 80-talet och Maradonas och Carecas härjningar där.Du är ingen Paneristi va?
Panerai falangen.Paneristi??? vad är det? Aldrig hört talas om. Däremot är jag Napolista sedan 80-talet och Maradonas och Carecas härjningar där.
"KS mysigaste och näst mest (efter Seiko-falangen) inskränkta klockälskare med förkärlek för enbart tim- och minutvisare"Panerai falangen.