• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har bara en fråga: Är en SKX007 särskilt svår att prissätta?

Om inte platsar den inte i tråden.

Den är svindyr men om någon är dum nog att köpa den får personen skylla sig själv då hen inte lagt 2 sekunder på att söka reda på info... Om personen trots det köper klockan tror jag helt enkelt att hen skiter i den tusenlappen klockan är för mkt saltad...

Mina två cents..

Jag skulle behålla den, de har slutat tillverka den modellen så om några månader är den värd det dubbla särskilt då den har patina :D:D:D:D

Jag försöker absolut inte lura någon. Nu reder vi ut det här, om det visar sig att min kompis är helt fel, ja då sänker jag såklart priset. Eller behåller klockan.
Kolla tidigare annonser, där har de ett pris på 2-2,5 beroende på tillbehör. Din är ju både repad på glas och är något defekt så MAX 2 skulle jag uppskatta värdet till.

Förstår ni inte att han driver? :hilarious:

måste vara ett troll

Jag tycker i alla fall att det här är väldigt kul. Dessutom måste KS vara ett av de mer tacksamma forumen att trolla på.
Är ganska säker på att det inte trollas. @Harman Kardon sågade @Whedda vid fotknölarna i en annan tråd, pga att denne tipsade om klockor (i Kings blogg) som inte föll honom på läppen. Inget troll, bara okunnig.

Det är tråkigt att bli beskylld för att vara troll. Det är väl inte så konstigt att jag sätter priset till 4k när min klockkunnige vän säger åt mig att det är ett rimligt pris. Dessutom har jag sänkt priset nu till 3.5k, så jag förstår faktiskt inte vad folk tjatar om. Jag menar inte att låta provocerande eller arg, utan uppriktigt sagt, så förstår jag faktiskt inte vad ni tjatar om.

Det är tråkigt att bli beskylld för att vara troll. Det är väl inte så konstigt att jag sätter priset till 4k när min klockkunnige vän säger åt mig att det är ett rimligt pris. Dessutom har jag sänkt priset nu till 3.5k, så jag förstår faktiskt inte vad folk tjatar om. Jag menar inte att låta provocerande eller arg, utan uppriktigt sagt, s förstår jag faktiskt inte vad ni tjatar om.
http://www.creationwatches.com/prod...oNpp4LMe2JJPMIuASrP5m0mhnYTIrd7hsIaAjaY8P8HAQ

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=227043

Är ganska säker på att det inte trollas. @Harman Kardon sågade @Whedda vid fotknölarna i en annan tråd, pga att denne tipsade om klockor (i Kings blogg) som inte föll honom på läppen. Inget troll, bara okunnig.
Men nu får du ju ändå ge dig. Totalsågade? Då har du inte läst tråden. Det slutade ju med att jag erkände att jag hade fel och att jag förstod hans val, även fast min lista hade sett annorlunda ut.

Jag förstår heller inte. Trollar du eller inte? Klockan kostar under 2000:- i länken & om du nu skulle ligga rätt prismässigt... Ja, då hade du aldrig ens hamnat i den här tråden.
Jag tänkte att man ska utgå från listpriset, 2000 är väl bara tillfälligt under Black Friday? Rätta mig gärna, jag kan såklart ha fel! Och då är jag ingen surskalle som inte kommer erkänna det! :)

Men nu får du ju ändå ge dig. Totalsågade? Då har du inte läst tråden. Det slutade ju med att jag erkände att jag hade fel och att jag förstod hans val, även fast min lista hade sett annorlunda ut.
I en tråd sågar du andra och tror att du har koll, i en annan visar du tydligt att du inte har det - bestäm dig. Eller ännu bättre, läs på och lär dig.

Jag har nu satt priset på 3500kr. Ingen har hört av sig på 4000kr, så provar 3500kr istället. Däremot har en på 7k hört av sig och en med ett byte på en Omega, men budet på 7k var nog inte seriöst och Omegan var uppenbart fake. Vet inte hur man ändrar annonsrubriken dock, admin får gärna göra det! :)

Du är inte på riktig va? :)
Sälj till din klockexpertspolare :) har han budat 3200 så får du mer än dubbla marknadsvärdet på dina defekta skx007. alltså har du gjort en sjukt bra deal och han verkar också ha gjort sin livs deal enligt sig själv. win win?!

Jag tänkte att man ska utgå från listpriset, 2000 är väl bara tillfälligt under Black Friday? Rätta mig gärna, jag kan såklart ha fel! Och då är jag ingen surskalle som inte kommer erkänna det! :)
Ingen aning. Det jag vet är att just SKX007/009 historiskt sett har gått för under 2000:- på KS, hela. Jag har förmedlat två till polare, i kanonskick med super oyster för under 1500:-.

Du är inte på riktig va? :)
Sälj till din klockexpertspolare :) har han budat 3200 så får du mer än dubbla marknadsvärdet på dina defekta skx007. alltså har du gjort en sjukt bra deal och han verkar också ha gjort sin livs deal enligt sig själv. win win?!
Hur många gånger ska jag behöva förtydliga det. Jag säljer alltså EN SKX007, det blev dubbla annonser dock eftersom att den förra togs bort p.g.a bristen på bilder.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp