Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min annons togs bort igår eftersom att annonsen saknade bild.Förlåt men jag tror att vi har att göra med ett troll, då den låg uppe för 3.5k igår och då sålde du den åt din vän, om klockan nu ökar med 500kr i värde per dag så kanske du borde hålla kvar i den istället då den kommer vara värd 4 566 000:- om 25år @Harman Kardon
Vad menar du? Igår la jag upp en annons, ja, men den togs bort för den saknade bild. Ingenstans i annonsen skrev jag att sen såldes åt min kompis räkning.Jag är mer nyfiken på hur det kommer sig att igår skulle du sälja klockan åt en kompis och idag så säljer du den för egen räkning?
Är det så att den har burits av en en TV-känd stockholmare?Jag försöker absolut inte lura någon. Nu reder vi ut det här, om det visar sig att min kompis är helt fel, ja då sänker jag såklart priset. Eller behåller klockan.
...och du tappar respekten för @Whedda ? Suck.Jag försöker absolut inte lura någon. Nu reder vi ut det här, om det visar sig att min kompis är helt fel, ja då sänker jag såklart priset. Eller behåller klockan.
Den som lever får se helt enkeltJa. Modellen var satt under limiterad produktion när Basel var, efter det har den satts som utgående modell vilket betyder att de tillverkar de sista. Det var under sommaren. Givetvis kommer de finnas att tillgå ett tag men det kommer inte tillverkas fler.
Jaha, där ser man, du är tillbaka och ska såklart förstöra en ny tråd....och du tappar respekten för @Whedda ? Suck.
Kolla tidigare annonser, där har de ett pris på 2-2,5 beroende på tillbehör. Din är ju både repad på glas och är något defekt så MAX 2 skulle jag uppskatta värdet till.Jag försöker absolut inte lura någon. Nu reder vi ut det här, om det visar sig att min kompis är helt fel, ja då sänker jag såklart priset. Eller behåller klockan.
Förstår ni inte att han driver?
måste vara ett troll
Är ganska säker på att det inte trollas. @Harman Kardon sågade @Whedda vid fotknölarna i en annan tråd, pga att denne tipsade om klockor (i Kings blogg) som inte föll honom på läppen. Inget troll, bara okunnig.Jag tycker i alla fall att det här är väldigt kul. Dessutom måste KS vara ett av de mer tacksamma forumen att trolla på.
Whedda har ju noll koll, det vet ju alla.Är ganska säker på att det inte trollas. @Harman Kardon sågade @Whedda vid fotknölarna i en annan tråd, pga att denne tipsade om klockor (i Kings blogg) som inte föll honom på läppen. Inget troll, bara okunnig.
http://www.creationwatches.com/prod...oNpp4LMe2JJPMIuASrP5m0mhnYTIrd7hsIaAjaY8P8HAQDet är tråkigt att bli beskylld för att vara troll. Det är väl inte så konstigt att jag sätter priset till 4k när min klockkunnige vän säger åt mig att det är ett rimligt pris. Dessutom har jag sänkt priset nu till 3.5k, så jag förstår faktiskt inte vad folk tjatar om. Jag menar inte att låta provocerande eller arg, utan uppriktigt sagt, s förstår jag faktiskt inte vad ni tjatar om.
Men nu får du ju ändå ge dig. Totalsågade? Då har du inte läst tråden. Det slutade ju med att jag erkände att jag hade fel och att jag förstod hans val, även fast min lista hade sett annorlunda ut.Är ganska säker på att det inte trollas. @Harman Kardon sågade @Whedda vid fotknölarna i en annan tråd, pga att denne tipsade om klockor (i Kings blogg) som inte föll honom på läppen. Inget troll, bara okunnig.
Listpriset är 3700kr, då är väl 3500kr fullt rimligt?
Jag förstår heller inte. Trollar du eller inte? Klockan kostar under 2000:- i länken & om du nu skulle ligga rätt prismässigt... Ja, då hade du aldrig ens hamnat i den här tråden. Lägg även till att din klocka inte fungerar som den ska.Listpriset är 3700kr, då är väl 3500kr fullt rimligt?
Jag tänkte att man ska utgå från listpriset, 2000 är väl bara tillfälligt under Black Friday? Rätta mig gärna, jag kan såklart ha fel! Och då är jag ingen surskalle som inte kommer erkänna det!Jag förstår heller inte. Trollar du eller inte? Klockan kostar under 2000:- i länken & om du nu skulle ligga rätt prismässigt... Ja, då hade du aldrig ens hamnat i den här tråden.
I en tråd sågar du andra och tror att du har koll, i en annan visar du tydligt att du inte har det - bestäm dig. Eller ännu bättre, läs på och lär dig.Men nu får du ju ändå ge dig. Totalsågade? Då har du inte läst tråden. Det slutade ju med att jag erkände att jag hade fel och att jag förstod hans val, även fast min lista hade sett annorlunda ut.
Jag har nu satt priset på 3500kr. Ingen har hört av sig på 4000kr, så provar 3500kr istället. Däremot har en på 7k hört av sig och en med ett byte på en Omega, men budet på 7k var nog inte seriöst och Omegan var uppenbart fake. Vet inte hur man ändrar annonsrubriken dock, admin får gärna göra det!
Är inte ett par-tre sidor på ett entusiastforum tillräckligt med rättning?Jag tänkte att man ska utgå från listpriset, 2000 är väl bara tillfälligt under Black Friday? Rätta mig gärna, jag kan såklart ha fel! Och då är jag ingen surskalle som inte kommer erkänna det!
Ingen aning. Det jag vet är att just SKX007/009 historiskt sett har gått för under 2000:- på KS, hela. Jag har förmedlat två till polare, i kanonskick med super oyster för under 1500:-.Jag tänkte att man ska utgå från listpriset, 2000 är väl bara tillfälligt under Black Friday? Rätta mig gärna, jag kan såklart ha fel! Och då är jag ingen surskalle som inte kommer erkänna det!
Du är rolig du.I en tråd sågar du andra och tror att du har koll, i en annan visar du tydligt att du inte har det - bestäm dig. Eller ännu bättre, läs på och lär dig.
Hur många gånger ska jag behöva förtydliga det. Jag säljer alltså EN SKX007, det blev dubbla annonser dock eftersom att den förra togs bort p.g.a bristen på bilder.Du är inte på riktig va?
Sälj till din klockexpertspolare har han budat 3200 så får du mer än dubbla marknadsvärdet på dina defekta skx007. alltså har du gjort en sjukt bra deal och han verkar också ha gjort sin livs deal enligt sig själv. win win?!
Hur många gånger ska jag behöva förtydliga det. Jag säljer alltså EN SKX007, det blev dubbla annonser dock eftersom att den förra togs bort p.g.a bristen på bilder.