Vet inte om du är seriös eller inte, men ja.Är det för dyrt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte om du är seriös eller inte, men ja.Är det för dyrt?
Bara att söka på tidigare annonser.Vad är ett rimligare pris?
Absolut!
Tack för din åsikt.Vet inte om du är seriös eller inte, men ja.
Kanske fel tråd om du inte vet?Alltså - har länge tänkt på priset på denna, borde det inte ligga på typ 3-4k absolut max, egentligen mer åt det lägre hållet? Vad motiverar det enormt mycket högre priset gentemot liknande kronografer?
@Ahla77
https://klocksnack.se/threads/helbros-invincible-chronograph-valjoux-sista-prisbump.80738/
Gick en likadan klocka i stål (som rimligtvis borde vara mer eftertraktat) för 3500. Men, det kan finnas saker som jag inte känner till hos just detta ex som motiverar ett betydligt högre pris.Kanske fel tråd om du inte vet?
Gick en likadan klocka i stål (som rimligtvis borde vara mer eftertraktat) för 3500. Men, det kan finnas saker som jag inte känner till hos just detta ex som motiverar ett betydligt högre pris.
Blev det verkligen en rätt tråd?Ååååkaa tååååg, jag är en looser baby och jag har inget körkort
OT: Pendeltåg ska det ju vara!Blev det verkligen en rätt tråd?![]()
Såklart men nu befann jag mig inte på ettOT: Pendeltåg ska det ju vara!![]()
Ja i de skicket , runt 6-8k. Men sen har du servat den, det är ju alltid ett plusVad ska de ligga på då?
Nej de ligger väl inte så lågt? Finns väl ingen på bukten under 10?Ja i de skicket , runt 6-8k. Men sen har du servat den, det är ju alltid ett plus
Det finns 1 i bra skick för 9kNej de ligger väl inte så lågt? Finns väl ingen på bukten under 10?
Vart?Det finns 1 i bra skick för 9k
Ebay , sen dom som är över 13-27k kommer typ aldrig bli sålda
Nej jag menade vart i världen. Försöker inte vara dryg utan undrar endast! Tacksam att du tar dig tid.Ebay , sen dom som är över 13-27k kommer typ aldrig bli sålda![]()
Hahaha ! Känns som det är jag som är drygNej jag menade vart i världen. Försöker inte vara dryg utan undrar endast! Tacksam att du tar dig tid.
To be fair är inte det där samma klocka.Hahaha ! Känns som det är jag som är dryg
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.com/ulk/itm/232564322255
To be fair är inte det där samma klocka.
Det är mycket lättar att få en prisuppfattning om man går in på avslutade annonser. Hittar 3 (varav 1 verka vara herr @deddas exemplar). 15 känns fullt rimligt enligt mig om den även har servats, sen bestämmer väl marknaden hur lågt den får gå
![]()
![]()
![]()
Vet att de inte är exakt samma klocka, men tog den som hyfsad riktmärke eftersom den är fin och kostar mindre än hälften. Sen är inte skillnden så mycket på deddas klocka förutom att hans är en lite tidigare utgåva. Dock har dom identiska mått , saknar skruvad krona etc
Men som sagt det är svårt med priser ibland
Så 15 är okey?To be fair är inte det där samma klocka.
Det är mycket lättar att få en prisuppfattning om man går in på avslutade annonser. Hittar 3 (varav 1 verka vara herr @deddas exemplar). 15 känns fullt rimligt enligt mig om den även har servats, sen bestämmer väl marknaden hur lågt den får gå
![]()
![]()
![]()
Vet inte deddas, det va min personliga åsikt att 18k va för högt.Så 15 är okey?
Jo men jag vill gärna inte vara den personen som värderar klockor åt h-vete ger varken en ”skön-snubbe”-vibbar eller ”köp med förtroende”. Denna tråd finns för att hjälpa varandra att komma rätt i sin prissättning eller? Så att ingen i slutändan känner sig lurad eller bedragen.Vet inte deddas, det va min personliga åsikt att 18k va för högt.
Det är din klocka , du bestämmer. Detta är bara en tråd om vad folk egentligen tror sig tycka är dåliga prissättningar.
Vad är de värsta som kan hända ? Jo att du bumbar ner klockan till 10k i värsta fall om ingen nappar. Ja du förstår![]()
Hej, det kanske är högt? Det är var jag ca fått sagt att den ska vara värd. Tack för fredback, får korrigera! PS, vad skulle du anse rimligt?Oj då @wanstahl det var ingen dålig prissättning du hittat
https://klocksnack.se/threads/oris-kazuki-limited-1088-gjorda.83997/
Från ditt? köp på tradera i november tänker du dig en prisökning på sisådär 4800kr.
Framförallt eftersom en helt ny kostar ca 1000kr till på ditt pris.
Lycka till med försäljningen