Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den annonsen är ju en klassiker! Man skulle sakna den om den försvann.
(Inget ont mot säljaren, såklart!)
Jupp, åt helvete! Vi vet ju att världsbilligast inte räcker; vi har ju faktiskt ett helt universum!Den där?! Sjukt överprisad ju, eller vad säger du @Palenkovich ?
Lite synd att den inte blir såld, det är en jäkligt fin klocka och skulle själv gärna köpa den om jag letade något i den stilen!Jupp, åt helvete! Vi vet ju att världsbilligast inte räcker; vi har ju faktiskt ett helt universum!
Siktar på att slå ett långkörarannonsrekord, så köp inte för snart!
Hej!Sist en snarlik Technos Skydiver gick här på KS var det andra priser som gällde:
https://klocksnack.se/threads/techn...ykare-60-tal-uppdaterad-25-3-nytt-pris.50526/
Den var i och för sig billig men jag tror du får svårt att sälja den här på KS för mer än max 5-7k @deddas. Nog bättre söka lyckan på ebay om du vill ha bra betalt. Vintagedykare går inte bra här om man gillar lite mer udda saker. Tro mig, jag vet.
Priset är väl ok men inte föremål för vare sig den ena eller andra tråden. Då Rob gav 25% i Dec -16 så räknar man snabbt fram att den kostade 19875:- ny. Långkörarrekordet är nog mest att den inte är av typen som cirkulerar runt på KS. Liten kundkrets här mao. Testat Blocket?Jupp, åt helvete! Vi vet ju att världsbilligast inte räcker; vi har ju faktiskt ett helt universum!
Siktar på att slå ett långkörarannonsrekord, så köp inte för snart!
Edit: för övrigt sjukt coolt att den blir omnämnd ett gäng gånger i "mest prisvärda"-tråden och nu i "minst prisvärda"
Jupp, runt 20k på Rob, därefter buren kanske 10 gånger. Boink, så drogs numera 5k av för det.Priset är väl ok men inte föremål för vare sig den ena eller andra tråden. Då Rob gav 25% i Dec -16 så räknar man snabbt fram att den kostade 19875:- ny. Långkörarrekordet är nog mest att den inte är av typen som cirkulerar runt på KS. Liten kundkrets här mao. Testat Blocket?
Fin klocka är det hursomhelst! Önskar lycka till med försäljningen. Även Chronocentric.com kan vara värt att testa för vintagedykare förresten.Hej!
Av någon anledning såg inte jag att du taggat mig först nu... jättetack för svar! Ja det känns svårsålt nu. Du har nog även rätt gällande bukten! För försöka där eller behålla. Försökte byta till mig @Gummo:s jävla superkrono men var kört! Så kanske behåller.... eller säljer. Vet inte :s
Mvh
Deddas
Ja det är ju också ett alternativ. Jag tycker bara den sidan känns lite oseriös. För dålig kontroll av både köpare och säljare. Känns som det säljs saker av varierad ”franken” grad där men kanske en sida man kan sälja på!Fin klocka är det hursomhelst! Önskar lycka till med försäljningen. Även Chronocentric.com kan vara värt att testa för vintagedykare förresten.
Äsch då, måste ju vara minst tre månader kvar ditHejja Palenkovich! Jag hoppas att han får utdelning för sitt hårda bumpande i snart 1 år!
Jag tyckte bara de var kul och retas lite! såklart ska du få sälja din klocka i lugn och ro men humor är kulÄsch då, måste ju vara minst tre månader kvar dit
Jag är tålmodig och inte i specifikt behov av cashen för klockan; farlig kombo
Äsch då, måste ju vara minst tre månader kvar dit
Farsgubben fyller 70 om nåt år, skulle passa honom bra. Risk att jag hugger den då om den finns kvar
Så ha tålamod!
Sweet! Jag lovar, det har jagFarsgubben fyller 70 om nåt år, skulle passa honom bra. Risk att jag hugger den då om den finns kvar
Så ha tålamod!
Härligt meningslösa inlägg där. ”Köpte en klocka” ”sålde en klocka”.Glöm inte min goodgytråd
https://klocksnack.se/threads/mojbjörn.68617/
Den gick i fel tråd av någon anledning! hahahaHärligt meningslösa inlägg där. ”Köpte en klocka” ”sålde en klocka”.
Jaha, var det en Richard Mille eller en SEIKO 5?
RM självklart!Härligt meningslösa inlägg där. ”Köpte en klocka” ”sålde en klocka”.
Jaha, var det en Richard Mille eller en SEIKO 5?
Oss? Vem är oss? Du har anklagat mig för falsk marknadsföring fast jag bett dig kolla upp med Omega hur det ligger till. Några till har haft synpunkter på för högt pris. Det såldes en likadan fast använd på blocket för några veckor sedan pris 75000 kr. På chrono 24 en till för 82500 kr. Du syftar nog på 35593200 gjord i 6000 ex, dom brukar säljas runt 40000 kr.@gabban
Din klocka är värd hälften av det du begär, det har du redan hört av oss.
Men den platsar på denna tråd!
Äsch då, måste ju vara minst tre månader kvar dit
Jag har väldigt svårt att hitta information om klockan, har du några länkar att dela med dig av?Oss? Vem är oss? Du har anklagat mig för falsk marknadsföring fast jag bett dig kolla upp med Omega hur det ligger till. Några till har haft synpunkter på för högt pris. Det såldes en likadan fast använd på blocket för några veckor sedan pris 75000 kr. På chrono 24 en till för 82500 kr. Du syftar nog på 35593200 gjord i 6000 ex, dom brukar säljas runt 40000 kr.
Du kan läsa om den på Speedy Tuesday.Jag har väldigt svårt att hitta information om klockan, har du några länkar att dela med dig av?
Hittade artikeln nu. Tackar.Du kan läsa om den på Speedy Tuesday.
Hur vet du slutpriset på klockorna som såldes på Blocket och C24? Nyfiken baraOss? Vem är oss? Du har anklagat mig för falsk marknadsföring fast jag bett dig kolla upp med Omega hur det ligger till. Några till har haft synpunkter på för högt pris. Det såldes en likadan fast använd på blocket för några veckor sedan pris 75000 kr. På chrono 24 en till för 82500 kr. Du syftar nog på 35593200 gjord i 6000 ex, dom brukar säljas runt 40000 kr.
Du har rätt, det vet jag inte. Det var ju annonspriser. Blocket annonsen var dock tydlig på så sätt att säljaren inte öppnade upp för prutning. Mvh.Hur vet du slutpriset på klockorna som såldes på Blocket och C24? Nyfiken bara
Wtf?!? Inte såld än? @Allan Ballan lovade ju dyrt och heligt att han skulle köpa den om den sänktes 16’. Finns flera vittnen till detta på femårsfesten.Äsch då, måste ju vara minst tre månader kvar dit