• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej, det kanske är högt? Det är var jag ca fått sagt att den ska vara värd. Tack för fredback, får korrigera! PS, vad skulle du anse rimligt?
Menar du den prissättningen jag gav dig på mellan 6-8 där du sa att den var i bra skick?
Av de nya bilderna att döma skulle jag inte klassa den som bra skick. Så nu är min bedömning 4000-5000kr med den nya informationen i åtanke.

Sist en snarlik Technos Skydiver gick här på KS var det andra priser som gällde:
https://klocksnack.se/threads/techn...ykare-60-tal-uppdaterad-25-3-nytt-pris.50526/

Den var i och för sig billig men jag tror du får svårt att sälja den här på KS för mer än max 5-7k @deddas. Nog bättre söka lyckan på ebay om du vill ha bra betalt. Vintagedykare går inte bra här om man gillar lite mer udda saker. Tro mig, jag vet.
Är den då alltså den minst prisvärda klockan på hela K&S enligt dig? Eller är den korrekt prissatt bara att den är svårsåld på KS?

Men om man kan pruta ner denna från 90 till 85? Är den då väldigt prisvärd helt plötsligt? Inte stor diff på värderingarna här inte. :)
85 är väl snarare mer vettigt, inget jag skulle slänga in i "mest prisvärda" i alla fall.

Återigen, klockan vi kommenterade tidigare var ju inte heller billig.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp