Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Korrekt! 6000 vs 500. Den senare fanns inte i handeln utan gjordes speciellt för Ferrari - teamet. Skillnader på tavla, caseback och urverk bla.Vad är skillnaden på dom två? Finns mer av 35593200 va?
Jodå, den fanns i handeln!Korrekt! 6000 vs 500. Den senare fanns inte i handeln utan gjordes speciellt för Ferrari - teamet. Skillnader på tavla, caseback och urverk bla.
Med all respekt. Ta reda på fakta genom att gå på den officiella källan istället. Omega SA i detta fall. Inte något Flashback liknande forum.Jodå, den fanns i handeln!
http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=7208928&rid=12189#msg_7208928
Du har dina tveksamma referenser (bl. a påhittade C24 och Blocket priser), jag har mina. Ingen ide att diskutera vidare. Att klockan har varit osåld ett längre tag är bevis nog för den hemska prissättningenMed all respekt. Ta reda på fakta genom att gå på den officiella källan istället. Omega SA i detta fall. Inte något Flashback liknande forum.
Den 20e november skrev jag att det ligger en ute till försäljning på Blocket. Sid 420 Speedmaster tråden apropå påhittade annonser.Du har dina tveksamma referenser (bl. a påhittade C24 och Blocket priser), jag har mina. Ingen ide att diskutera vidare. Att klockan har varit osåld ett längre tag är bevis nog för den hemska prissättningen
Lycka till med din försäljning
Känns inte priset ganska överdrivet på denna? Med tanke på att de sålts för 38-ish förut.
@Nicke L
https://klocksnack.se/threads/omega-seamaster-planet-ocean-43-3mm.84663/#post-2125256
Är det den omtalade Rob E-rabatten i december? Är det en fast punkt varje år? Eller måste man vara lite tjenis med dem för att få den?Oj.. är väl 25% på Omega nu ocksåajj ajj. Över list almost :O
Gäller alla.Är det den omtalade Rob E-rabatten i december? Är det en fast punkt varje år? Eller måste man vara lite tjenis med dem för att få den?
Läge att köpa triologiboxen från omega då kanskeGäller alla.
Fast punkt är det väl officiellt inte men är i år, och var 2016 och 2015.
Sänkt till 45 000 nu, förut var det 48k.Oj.. är väl 25% på Omega nu ocksåajj ajj. Över list almost :O
Läge att köpa triologiboxen från omega då kanske![]()
Sänkt till 45 000 nu, förut var det 48k.
Känns inte priset ganska överdrivet på denna? Med tanke på att de sålts för 38-ish förut.
@Nicke L
https://klocksnack.se/threads/omega-seamaster-planet-ocean-43-3mm.84663/#post-2125256
Ni har rätt! Lite felräknat och feltänkt av mig. Får skylla på min osäkerhet att ens sälja denOj.. är väl 25% på Omega nu ocksåajj ajj. Över list almost :O
Timezone, flashback-liknande forum...Med all respekt. Ta reda på fakta genom att gå på den officiella källan istället. Omega SA i detta fall. Inte något Flashback liknande forum.
Nu är det ju fenomenet att vem som helst kan påstå något på ett forum och det anses som sanning.Timezone, flashback-liknande forum...
Typ världens äldsta och största klockforum på nätet, men för all del...
Nu var det inte det jag kommenterade. Oavsett är det factually incorrect att kalla Timezone Flashback-liknande och visar på inte så stor kunskap inom området, men som sagt, för all del. Lycka till med försäljningen för övrigt, spännande med så pass oklar historia, lite rolex-stuk över det hela.Nu är det ju fenomenet att vem som helst kan påstå något på ett forum och det anses som sanning.
Nu är det ju fenomenet att vem som helst kan påstå något på ett forum och det anses som sanning.
med räserbilen på tavlan?Ligger en/två likadan(a) Schumacher-speedy(s) för 45k på c24. Gjorde igår iaf. Letade limited speedy och där låg dem
Ok, slarvigt uttryckt av mig men tillvägagångssättet är att någon har läst ett par rader ur ett forum och fått det till sanning. Varför inte maila Omega för svar?Nu var det inte det jag kommenterade. Oavsett är det factually incorrect att kalla Timezone Flashback-liknande och visar på inte så stor kunskap inom området, men som sagt, för all del. Lycka till med försäljningen för övrigt, spännande med så pass oklar historia, lite rolex-stuk över det hela.
Jamed räserbilen på tavlan?
Ok, slarvigt uttryckt av mig men tillvägagångssättet är att någon har läst ett par rader ur ett forum och fått det till sanning. Varför inte maila Omega för svar?
Högre siffra. Mer värdKollade just på C24. Det jag hittade var ref 35593200. Inte 35533200.
Nej men olika klockor med olika verk och tavla om jag inte missförstått, samt upplaga på 6k vs 500 stHögre siffra. Mer värd
Exakt. Men du har inte heller tagit fram ett enda bevis på dina egna påståenden.Nu är det ju fenomenet att vem som helst kan påstå något på ett forum och det anses som sanning.
Fan vad du är tröttsam. Jag har också läst om försäljning i Japan. Jag har också läst om att den gjordes speciellt för Ferrari -teamet. Olika påståenden således. Vad gjorde jag då? Jo jag mailade Omega för att få klarhet. Jag fick svaret av Omega att klockan endast gjordes till Ferrari-teamet. Om du inte nöjer dig med det jag påstår kan du maila Omega själv för svar.Exakt. Men du har inte heller tagit fram ett enda bevis på dina egna påståenden.