Också lång väntetid och väldigt eftertraktad?Ja?
Hur är 116500s marknadspris relevant?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Också lång väntetid och väldigt eftertraktad?Ja?
Hur är 116500s marknadspris relevant?
Jag förstår fortfarande inte vart du vill kommaOckså lång väntetid och väldigt eftertraktad?
Fast nä? Så svår är den ju knappast att få tag på. Ligger ju en drös sprillans nya på chrono under 90.Lång väntetid och eftertraktad modell. Har du sett vad keramiska daytonan går för i andrahand?
Kan tänka mig att han släpper den för runt 88 då det står "cirka/runt 90" . Lägger gärna till lite och handlar av en användare på KS än på CH24 men det är ju högst subjektivtFast nä? Så svår är den ju knappast att få tag på. Ligger ju en drös sprillans nya på chrono under 90.
Fast de brukar ju ligga för 75-80 på KS?Kan tänka mig att han släpper den för runt 88 då det står "cirka/runt 90" . Lägger gärna till lite och handlar av en användare på KS än på CH24 men det är ju högst subjektivt
Hej alla, låg 2 på blocket för 90' respektive 95' och senast jag var inne på Nymans var det 4 års väntetid - därav prissättningen på 90'. Det är helt okej att tycka det är för högt men redan 2 stycken som skrivit till mig och är intresserade så verkar inte varit helt fel ute. Är en i nuläget högt eftertraktad modell med lågt utbud.Lång väntetid och eftertraktad modell. Har du sett vad keramiska daytonan går för i andrahand?
Då måste jag tyvärr varna dig som nybörjare att även 88 är för högt.Kan tänka mig att han släpper den för runt 88 då det står "cirka/runt 90" . Lägger gärna till lite och handlar av en användare på KS än på CH24 men det är ju högst subjektivt
https://www.blocket.se/ostergotland/Rolex_Submariner_116610LV__2017_76852620.htm?ca=15&w=3&last=1
https://www.blocket.se/stockholm/Rolex_Submariner_HULK_2016_Ref_116610_77151261.htm?ca=15&w=3
Har nämligen spanat in denna modell rätt länge och sätt att alla lägger ut dem för runt 90
Känner inte killen men tycker att priset är motiverbart på grund av den långa väntetiden och extremt eftertraktad modell. Finns värre exemplenDå måste jag tyvärr varna dig som nybörjare att även 88 är för högt.
Men din kompis kanske släpper den lägre än så om du verkligen vill ha den?
Som tidigare sagt, du hittar nya för lägre pris.
Då har du spanat fantastiskt dåligt.https://www.blocket.se/ostergotland/Rolex_Submariner_116610LV__2017_76852620.htm?ca=15&w=3&last=1
https://www.blocket.se/stockholm/Rolex_Submariner_HULK_2016_Ref_116610_77151261.htm?ca=15&w=3
Har nämligen spanat in denna modell rätt länge och sätt att alla lägger ut dem för runt 90
Hur kan priset va motiverbart när du har samma klocka? för 75 två poster upp?Känner inte killen men tycker att priset är motiverbart på grund av den långa väntetiden och extremt eftertraktad modell. Finns värre exemplen
Du fick en länk några inlägg ovan, uttagen på nymans 2016 för 75k.Hittar ni någon svensksåld för 80 får ni gärna höra av er!
Annars gäller ju inte garantin!!!!! Är ju sedan gammalt.Du fick en länk några inlägg ovan, uttagen på nymans 2016 för 75k.
Varför måste du ha svensksåld förresten?
Nej. Tydligen är det ju alla dina SVENSKSÅLDA blocket-hulkar som skall sätta prisbilden.Okej så 1 klocka för 75 som blev "avslutad" kort därefter ska sätta prisbilden?
Skärp dig. Hittade 4 annonser på 15 sekunder åt dig (Finns många fler men jag orkar inte göra jobbet åt dig)Okej så 1 klocka för 75 som blev "avslutad" kort därefter ska sätta prisbilden?
Sök på sälj avdelningen så hittar du att de går mellan 70-80.Okej så 1 klocka för 75 som blev "avslutad" kort därefter ska sätta prisbilden?
Men helt ärligt. Om någon läser detta och vill släppa sin för under 80 så är det bara att dra iväg ett PM
Hulken har rusat den senaste månaden. Därmed inte sagt att 90 är rätt pris för den där.Sök på sälj avdelningen så hittar du att de går mellan 70-80.
Inte en klocka utan flera.
Blocket fasoner och skojarpriser kan ni ta med en nypa salt
Det blev "avslutad" kort därefter för att den var såld kort därefter. Jag satte pris på 75k för att jag köpte hulken för 75k här på KS.Okej så 1 klocka för 75 som blev "avslutad" kort därefter ska sätta prisbilden?
Såldes ju en idag för 80 t ex. (här på forumet)Hulken har rusat den senaste månaden. Därmed inte sagt att 90 är rätt pris för den där.