• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har svårt att tro att
Du verkar ha hakat fast dig..
1.Du jämför den blåa med den röda. Det finns en skillnad i efterfrågan på de två. 2.Den hos Gripenbro är från 2014 min var 1 månad gammal...
3.Ja man kan köpa den i Italien eller uret eller var som helst och mitt tips till dig då är: Köp den istället för att sitta och gnälla i den här tråden.

Förövrigt så såldes klockan för utsatt pris så antingen har du fel eller så har marknaden det..

Jag tycker att prissättningen var bra. Inga konstigheter.

Köpte du den ny hos AD?
 
Du verkar ha hakat fast dig..
1.Du jämför den blåa med den röda. Det finns en skillnad i efterfrågan på de två. 2.Den hos Gripenbro är från 2014 min var 1 månad gammal...
3.Ja man kan köpa den i Italien eller uret eller var som helst och mitt tips till dig då är: Köp den istället för att sitta och gnälla i den här tråden.

Förövrigt så såldes klockan för utsatt pris så antingen har du fel eller så har marknaden det..
Detta är ett forum där man diskuterar?
Blå eller röd, båda med länk har gått för liknande priser här på KS.
På vilket sätt har jag gnällt?
Klockan såldes, men inte till utgångspriset?
 
Detta är ett forum där man diskuterar?
Blå eller röd, båda med länk har gått för liknande priser här på KS.
På vilket sätt har jag gnällt?
Klockan såldes, men inte till utgångspriset?
Detta är en tråd för att höja på varningens finger. Jag tycker inte att en Tudor Black Bay Blue uttagen för en månad sedan under garanti med 25% av på notan hör hemma här.:)
 
Detta är en tråd för att höja på varningens finger. Jag tycker inte att en Tudor Black Bay Blue uttagen för en månad sedan under garanti med 25% av på notan hör hemma här.:)
Sa dock aldrig att den var minst prisvärd, bara aningen dyr.
Men... Om vissa vill moderera denna tråd, så får ni gärna gå bak ett par sidor och dela ut gula kort till andra medlemmar också ;)
 
Sa dock aldrig att den var minst prisvärd, bara aningen dyr.
Men... Om vissa vill moderera denna tråd, så får ni gärna gå bak ett par sidor och dela ut gula kort till andra medlemmar också ;)
Senaste två sidorna handlar om prissättningen på just karatekids Tudor. Jag ville ge min syn på det hela.

Gula kort? Det har aldrig kommit på tal innan du tog upp det. Jag förstår inte hur du kan tolka min bedömning på ett sådant sätt.
 
Detta är ett forum där man diskuterar?
Blå eller röd, båda med länk har gått för liknande priser här på KS.
På vilket sätt har jag gnällt?
Klockan såldes, men inte till utgångspriset?
Hänvisar till posten ovan:)
Visst får man diskutera men finns nog klart mer intressant prissättning att diskutera. Men för all del, vi kan fortsätta diskutera en klocka som blivit såld :)
 
Som sagt, jag försökte aldrig vara otrevlig. Tyckte bara att den var dyr jämfört med de med länk. Life goes on :)
Nejdå, jag tycker att den som finns på köp och sälj nu för 24 är sjukt trevlig och mycket rimligt prissatt. 4k skillnad är det ju dessutom mellan länk och läder vid nyköp också.
 
Du verkar ha hakat fast dig..
1.Du jämför den blåa med den röda. Det finns en skillnad i efterfrågan på de två. 2.Den hos Gripenbro är från 2014 min var 1 månad gammal...
3.Ja man kan köpa den i Italien eller uret eller var som helst och mitt tips till dig då är: Köp den istället för att sitta och gnälla i den här tråden.

Förövrigt så såldes klockan för utsatt pris så antingen har du fel eller så har marknaden det..
Bergstrand i GBG har haft BBB inne de senaste fem gångerna jag varit där.
 
Bytesannons visserligen men fantasifullt när man kan plocka ut en sprillans ny (med lite prutmån) för samma pris.
@Per Forsberg
https://klocksnack.se/threads/tudor-pelagos-mot-iwc-ingenieuer-hublot-classic-fusion.43215/
Ja det var fel av mig att lägga in som säljes/bytes. Skulle vara bytes :) Sedan har jag mest hittat tidigare säljannonser från 2013 och då min är från 2015 berättigar det ju såklart till ett högre pris. En ny får du för 40 k idag.
 
Singularbandet som ligger ute för 500:- kostar ju 480:- nytt eller är jag ute och cyklar? @Rico

Edit: My bad! De lägger ju på någon skatt när man ska checka ut sen. DISMISS!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp