• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det var då det. Nu verkar det som att det ska tjänas pengar på att sälja på forumet (hos vissa). Trist utveckling, jag tyckte personligen att det var roligt att kunna sälja/byta till annat ur där den gemensamma nämnaren var ett priset var OK.

Ja det var verkligen annorlunda. Köpte inte du en Sjöö Sandström utc för typ 6 tkr av mig 2013 :)

Varför tjatar du? Ser liksom inte anledningen. Har du råd och är intressera kam du få ett pris på klockan som är en bra bit under annonspriset. Är du inte intresserad förstår jag inte din hets?
Hör av dig om du är intresserad så ska jag se hur långt ner han är villig att gå. Han är inte klockintresserad och har dessutom fått den gratis så han vill helst bli av med den och få ut lite cash.
Jag bjuder 10 papp.

Absolut inte minst prisvärda, relativt nyservad (och rel. ny) men framförallt med en oanvänd länk och gummi med viklås. Tycker den är rimlig helt enkelt :)

Absolut inte minst prisvärda! Men finner att priset känns något högt, "nypris" på c24 ligger ca 7500 så känner väl att den skulle kunna legat däromkring också? (Ville mest få en second opinion på det hela)

Absolut inte minst prisvärda! Men finner att priset känns något högt, "nypris" på c24 ligger ca 7500 så känner väl att den skulle kunna legat däromkring också?
7500 för en ny 556i, Var då? De brukar vara svåra att hitta hos pålitliga gråhandlare tycker jag. Oavsett kostar gummit med lås en hel del.

Är säkert en prutmån på en 500-ing eller två om du visar seriöst intresse och är smidig :)

Tjena,

Sugen på denna, https://klocksnack.se/threads/sinn-556i.55862/#post-1429460 vad anser ni om prissättningen? I mina ögon må den vara något högt prissatt, eller vad säger ni kan den vara värd att slå till på?
Som redan nämnts så är den inte den minst prisvärda klockan, tycker inte den platsar i den här tråden.
Här är en bättre tråd för frågor om prisvärda ur
https://klocksnack.se/threads/vad-är-ett-rimligt-pris-för.26910/unread

7500 för en ny 556i, Var då? De brukar vara svåra att hitta hos pålitliga gråhandlare tycker jag. Oavsett kostar gummit med lås en hel del.

Är säkert en prutmån på en 500-ing eller två om du visar seriöst intresse och är smidig :)
Citerar mig själv här och pudlar, trodde 556i kostade 10k ny med länk. Fortfarande bara kanske 500-1,5k över vad den kan tänkas sälja för skulle jag säga då det är en populär modell. Ett alternativ är väl att sänka priset och kränga gummit separat, ger antagligen mer klirr i kassan.

Men platsar inte en 16710 för 73k in i tråden gör inte heller en 556i för 8,5k med länk & gummi det ;)

Har inte du lämnat skåne... Poliskontroller. Tull. Passkontroller.
De kollar även ur.
När jag körde från Danmark in i Sverige för en månad sen stod där en ung tjej som såg ut att gå i skolan och sa "Ehmm... får jag lov att se ditt pass bara...?" Ingen uniform, inte ens polis eller tullmän i närheten även om bilen var full med öl och sprit.

Iallafall, rent hypotetiskt; om man kör in i Sverige och har en klocka på armen så bör ju inte det väcka någon uppmärksamhet. Nej, jag uppmuntrar inte smuggling eller dylikt nu utan undrar bara rent hypotetiskt.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp