• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
En lite filosofisk fråga kanske, men går det över huvud taget att sälja give aways? De borde väl upphöra att vara just give aways. Som att beställa en vegetarisk pizza, med extra skinka... ;-)
Hehe har tänkt samma sak. Har inget emot att de säljs och är förmodligen sjukt prisvärda men helt klart falsk mafö att kalla dem giveaways och samtidigt ta betalt.

Kalenderkortet följde väl med i köpet av klockan och är väl ingen " giveaway"?
Boxar, länkbitar borde man väl inte få ta betalt för heller då?
I övrigt är väl ingenting gratis, man betalar för svamp som någon plockat, älgbajs som någon nämnt och Rolex giveaways som någon ( som regel) fått i samband med ett nyköp av en dyr klocka.
Jag är också intresserad av en grammofon:) gärna en Rolex.

Jag skulle betala för t ex en plånbok, men jag vill minnas att det var någon som försökte sälja en kalender i kontokortsformat för runt 300 kr. Kalendern var från tidigt 90-tal och säljaren behövde den inte längre... Trodde det var ett 1a aprilskämt.

En lite filosofisk fråga kanske, men går det över huvud taget att sälja give aways? De borde väl upphöra att vara just give aways. Som att beställa en vegetarisk pizza, med extra skinka... ;-)
Det går!
IMG_0185.JPG

Hur kmr du till 32 340 000 i guldvärde ?

Kolla lite vad man kan får för 18k guld om man säljer det på nätet, Det var mellan 170-245 kr per gram för 18k. så tog det som man brukar få (vilket är ett bra pris)
220 ggr då 147 gram
Men även om man tar de som betalar högst för guld idag , guldbrev.se
245kr per gram för 18k
Så kommer du inte närmare än 36tkr

Kolla lite vad man kan får för 18k guld om man säljer det på nätet, Det var mellan 170-245 kr per gram för 18k. så tog det som man brukar få (vilket är ett bra pris)
220 ggr då 147 gram
Men även om man tar de som betalar högst för guld idag , guldbrev.se
245kr per gram för 18k
Så kommer du inte närmare än 36tkr
Trollade dig då du skrev lite fel, ett par tiopotenser. Även jag reagerade på att priset var galet högt. Du ska ju även dra av vikten för glas och automatiskt verk.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp