Öppna plånkan!
Låt mig ta studenten först bara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Öppna plånkan!
Jag får väl ta mig tiden att redigera mitt ursprungliga inlägg och följaktligen ursäkta mitt missförstånd herr Kaiser.Det har han definitivt. Samma sak med folk som säger att en graal är en sub eller omega AT.
Så här definieras Graal i ursprungsinlägget;Per definition är en graal inte ngt man kan gå in i en affär och köpa över disk. Då handlar det mer om att bara ha pengar. Iaf enligt mig.
Ditt senare exempel verkar mer graaligt.
@Widowmaker Ca. det samme jeg menteSå här definieras Graal i ursprungsinlägget;
”För er som är obekanta med begreppet, så är graalen DEN klockan som man av någon anledning suktat efter en lång tid utan att köpa. Anledningen kan vara att man inte har råd, eller att den är väldigt svår att hitta. ”
Så en Graal skulle ju hypotetiskt kunna vara en Citizen Skyhawk om jag vore arbetslös och knappt hade pengar till hyran?
Fast det där lär vara den fulaste varianten som tillverkats?Patek 5004/T -nuff said (kan tänka mig den i stål om det krisar (finns bara en(1))
Fast det där lär vara den fulaste varianten som tillverkats?
Agreed. Riktigt tung!Svinball ju. Älskar att den känns lite mer sportig, split sekund är ju trots allt en sportrelaterad funktion.
Kontrastsöm? Falsk kolfiber? Förstår man tycker den är tuff då den är jättedyr och ovanlig, men det hindrar den inte från att vara ful. Dock helt ok att tycka olika.Svinball ju. Älskar att den känns lite mer sportig, split sekund är ju trots allt en sportrelaterad funktion.
Kontrastsöm? Falsk kolfiber? Förstår man tycker den är tuff då den är jättedyr och ovanlig, men det hindrar den inte från att vara ful. Dock helt ok att tycka olika.
Kontrastsöm? Falsk kolfiber? Förstår man tycker den är tuff då den är jättedyr och ovanlig, men det hindrar den inte från att vara ful. Dock helt ok att tycka olika.
Sedan när är det smakfullt med falsk kolfiber och röd kontrastsöm?Finns det något du inte gnäller över?
Finns det något du inte gnäller över?
Pateken är ju inte fy skam..
Håller dock med honom till fullo. Den ser fett invicta ut!!! Hade det inte stått patek hade den sågats
Är det inte så med många modeller och märken. Kan börja med 5711..Håller dock med honom till fullo. Den ser fett invicta ut!!! Hade det inte stått patek hade den sågats
Ja tack.PP 5740G är rätt bra.
Håller med till fullo ogillar de flesta pateks. Påminner om bindor tänker libresse och Redbull.. hihiÄr det inte så med många modeller och märken. Kan börja med 5711..