ANkk
Basic
Hur fungerar sekundvisaren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur fungerar sekundvisaren?
sorry om den länkar till mobilyoutube. Se hur den nedre visaren som slår om när den kommer till '60.
Den där är kunglig...Inget särskilt, en "simpel" Seiko (GS44 100 års jubileums modell):
//Bosse
Visst är det skönt att ha något realistiskt som sin Graal? min bör dyka upp om 1-2 veckor nu..Här är min. Som tur är så tror jag inte att den ligger så långt bort i tiden som många andras här
Det är det som är så härligt! Fan va smutt, grattis! Ser fram emot en paketöppning så småningomVisst är det skönt att ha något realistiskt som sin Graal? min bör dyka upp om 1-2 veckor nu..
Oh ja! Den där hade jag väldigt gärna ägt. Den skulle komplettera min lilla samling perfekt dessutom. Kul med manuellt uppdrag dessutom!Inget särskilt, en "simpel" Seiko (GS44 100 års jubileums modell):
//Bosse
Brukar du bada med klockor som har läderband på sig?...Water resistance : 3 bar (skulle helst vara "badbar", men det får gå) och mycket diskret.
Brukar du bada med klockor som har läderband på sig?
35 timmars kraftreserv är ju rätt kass, men jag antar att det är kopplat till att den är så tunn.
Definiera graal?
Något man kan söka ett helt liv utan att finna... Just nu en tudor heritage chrono i gg.
iPhone | Tapatalk
Något du vill ha, och köper efter några veckor eller månader.
Vissa har typ 30 olika på en månad, men köper inte någon.