Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...lätt att fixa om jag fick en tia från var och en av alla medlemmar, jag fixar resten. Kom igen kompis!
Det är väl det som är poängen med en graal? Det ska vara utom räckhåll, ouppnåeligt. En graal som man kan köpa om typ två månader... det är väl inte mycket till en helig graal.Jag vet
Men den där PP-prototypen skulle kunna gå som min graal...eller måste jag vara lite mer realistisk?
Hmm svår fråga..
Hur fungerar sekundvisaren?
. Sekundvisaren är galet spektakulär och jag älskar klockansikten med en upptagen look så som kronografer.
Smaken är som baken men att den där är galet ful måste ju ändå betraktas som någon form av empirisk sanning.
PP 6002G, sky moon, graverad. Skulle matcha vigselringen perfekt, trots VG i stället för platina, sen är det det jävligaste jag sett i klockväg.
Känns dock fullständigt orimligt.
Rimligare graal är en helguldsrolex, oklart exakt modell (ska skaffa mig koll då jag har råd) men ganska blingig på riktigt skramlig och lite för lång Jubilee.
Nej, jag är ingen minimalist då det kommer till sån't här. Kalla mig gärna osmaklig, men sån är jag.
MrPlow Har den sista en gubbe på månen med halsduk på sig? Flummigt i så fall.
Smaken är som baken men att den där är galet ful måste ju ändå betraktas som någon form av empirisk sanning.