Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja om jag är riktigt sparsam så kanske landar en sån år 2018...Snyggt val! Knega på och spara så är du där snabbare än du tror!
Håll dig till den planen!Ja om jag är riktigt sparsam så kanske landar en sån år 2018...
Ja... eller så säljer jag av lite klockor i samlingenHåll dig till den planen!
Alltid ett alternativ! Men inte så kulJa... eller så säljer jag av lite klockor i samlingen
Kanske får nån av dessa lämna dåAlltid ett alternativ! Men inte så kul
La en beställning på en PP Nautilus hos Rob för lite över 2 år sedan, får väl hoppas att den inte dröjer två år till innan den landar.
Stilen är en rolex, priset är för att det är en kopia.. Köpt något roligare för samma pengar typ Seiko.
Inte för att jag gillar steinhart men vad fan är det som är kul med seiko? Dom kopierar lika mycket Rolex designStilen är en rolex, priset är för att det är en kopia.. Köpt något roligare för samma pengar typ Seiko.
Inte för att jag gillar steinhart men vad fan är det som är kul med seiko? Dom kopierar lika mycket Rolex design
Jag är ingen Seiko fanboy så tycker inte de är jätteroliga. Har dock hellre ingen klocka alls på handleden än en Steinhart kopia.Inte för att jag gillar steinhart men vad fan är det som är kul med seiko? Dom kopierar lika mycket Rolex design
Har dock hellre ingen klocka alls på handleden än en Steinhart kopia.
116509 med nya blåa tavlan.
Klart att många tillverkare lånar design av varandra men det är ju skillnad om det finns likheter eller raka kopior.Seiko har sin datejustkopia för att nämna en, köp seiko eller Steinhart eller något annat vem bryr sig men att bara spy galla över Steinhart finner jag märkligt.
Måste vara en evig väntetid på den ju?
Snart finns den i överflöd som de flesta andra moderna Rolex.
Varför då?Måste vara en evig väntetid på den ju?
Det står nog mellan två väldigt olika Tudor-klockor för min del. Den som jag tänkte skulle bli min nästa klocka var en Tudor Pelagos (svart), men så kom självaste @jappdapi och visade mig Tudor 79260 som i mitt tycke är en fantastiskt fin klocka till ett otroligt pris.
Varför då?
Förmodligen en 114060.. blir den tredje jag köper. Dags att låta den stanna nästa gång..