• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är din nästa klocka?

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Nästa ska bli en Hulk! Måste nog då flippa min dweller vilket gör mig vankelmodig.
 
D

Deleted member 8389

Guest
I veckan rullar min Sea dweller 16600 in men på sikt är jag inne på en till Panna. En 590 har jag planerat.
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
SRP777 har jag tänkt ska bli min sommarklocka 2017 :)
IMG_1722.JPG
 
Blev en beg Certina DS Titanium i veckan som behöver lite kärlek.
Samt om jag hittar några Seiko urverk då just nu intresset för mekaniken är större än den färdiga klockan.
 

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Speedmaster på ingång;). IGEN! Flippade men ångesten och saknaden vällde över mig. Sitter nu och Googlar sönder ögonen efter en rem som inte verkar finnas? Snygg svart "rally strap" med "curved ends":( Tips mottages tacksamt.
 

Karlssons

Omega
Inga planerade inköp men man får väll drömma? SD 16600 eller Explorer 1 14270 hade vart mycket trevligt. Har bestämt att jag ska testa Rolex iaf. Kommer säkert hinna ändra mig ett par gånger innan det blir inköp ändå.
 

WDWD

Omega
2-Faktor
Har stått väldigt still på klockfronten (och därmed också forumaktiviteten) senaste tiden men fick ett litet infall idag. Beställde två månklockor; dels en ny Speedmaster Pro (med plastkupol förstås) och dels re-editionen av Bulovas månkronograf. Ser fram emot nästa vecka :)
 
Topp