Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gick det hela 9 dagar? You lucky bastard!Men för i hallvete!!
Idag kom det..
Idag kom första tanken på ny klocka.
9 dagar höll det!
9 års väntan och så är det över på 9 dagar.
Senaste tanken i "vill ha"-träsket
Man är ju skadad
Mindre mäktig i stål tyvärr. Sorry!
Fast i stål på länk. Mäktig klocka!
Om priset inte var en faktor hade jag nog valt i stål ändå om jag skulle bara tvungen att bära den resten av livet. Diametern, höjden och bezel gör den blingig nog.Mindre mäktig i stål tyvärr. Sorry!
Den där modellen borde aldrig ha skapats i stål. Hade vart bättre om de hade petat i den där nya blå tavlan i en vitguldare istället.Om priset inte var en faktor hade jag nog valt i stål ändå om jag skulle bara tvungen att bära den resten av livet. Diametern, höjden och bezel gör den blingig nog.
Förstår din poäng, Rolex mest komplicerade urverk borde vara mer premium än stål. Men vi som föredrar stål klagar inteDen där modellen borde aldrig ha skapats i stål. Hade vart bättre om de hade petat i den där nya blå tavlan i en vitguldare istället.
Försökte köpa dessa igår men ingen affär gick att avsluta. Första fick gå retur pga skada, andra var oprutbar och tredje bärgade skicka till Sverige.
Så nu har jag ingen aning om vad jag ska köpa. Känner mig allmänt knäckt.
Fick någon form av existensiell kris igår, allt klockrelaterat strulade.Aqualung är ju go! Seikon med. Synd
Velar mellan en Rolex 114060 eller S&S Royal Steel/Worldtimer.
Nästa klocka måste bli en Sjöö Sandström Royal Steel36! Suktat efter den sedan släppet, så nu söker jag med ljus och lykta efter en bättre begagnad vit eller svart..
När det kommer till Sjöö Sandström Royal Steel 36mm så testade jag den i veckan. På bilden är den verkligen super trevlig och den champagne färgade tavlan är magisk. Tyvärr var den väldigt tunn vilket gjorde att den kändes ännu mindre än tex. en DJ eller Explorer. Jag var väldigt inne på att den skulle vara "the ultimate" beater ish. eller hur man nu kan uttrycka sig. Men tyvärr kommer den förmodligen inte få en plats hos migTudor BB i röd eller en Sjö Sandström Royal steel classic.
Den som väntar på något gott...Jag väntar på att få hämta ut en ny Hulk, borde ske om ca 6-9 månader.