Nu har poletten ramlat ner. Det får bli en Nautilus 5726.Ska det in nått nytt så är det Patek med månfas.
Annars kan det vara för min del .
/j
Spara, spara, sälja, byta...........
/j
Bilden hittad/stulen på det stora stora nätet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu har poletten ramlat ner. Det får bli en Nautilus 5726.Ska det in nått nytt så är det Patek med månfas.
Annars kan det vara för min del .
/j
Oj!!!Vi är gräsänklingar och känner oss hungriga.
(Ta det lungt, köttet är parkerat när bilden togs)
När det kommer till Sjöö Sandström Royal Steel 36mm så testade jag den i veckan. På bilden är den verkligen super trevlig och den champagne färgade tavlan är magisk. Tyvärr var den väldigt tunn vilket gjorde att den kändes ännu mindre än tex. en DJ eller Explorer. Jag var väldigt inne på att den skulle vara "the ultimate" beater ish. eller hur man nu kan uttrycka sig. Men tyvärr kommer den förmodligen inte få en plats hos mig
Med detta menar jag inte att den INTE skulle passa era preferenser utan detta är enbart min tolkning.
Är själv ute efter en SGBX009, har hållt utkik väldigt länge nu. Försöker finna ngt mellan 10k - 20k intervallet.
Jag är ute efter exakt likadan klocka, den är så jäkla fin! 10 poäng!Fick i måndags hem min Omega Speedmaster. Suktar nu efter Rolex Sub som bör landa om 2-3 månader. Därefter en dressad klocka, möjligtvis Datejust? Försöker intala mig själv att det sedan kommer räcka.
3!Omega Speedmaster Professional
Fråga är om man ska:
1) Gå på en ny (-005)
2) Vänta in den perfekta ifrån 1989 (ST 145.0022, Caliber 861, 4775xxxxx)
3) Köpa annan begagnad och ha tills den korrekta ifrån 1989 dyker upp
För mig låter det som att du är mest intresserad av 1989 varför jag tycler du ska vänta in den.Omega Speedmaster Professional
Fråga är om man ska:
1) Gå på en ny (-005)
2) Vänta in den perfekta ifrån 1989 (ST 145.0022, Caliber 861, 4775xxxxx)
3) Köpa annan begagnad och ha tills den korrekta ifrån 1989 dyker upp
Mycket sugen på en Sinn U1. Väntar bara på tillfället
Sinn U200 är 36 men i princip omöjlig att komma över (för snål för att kosta på mig en ny)...Alltid varit svag för U1:an som beater men den kräver kralliga handleder villet jag saknar
Får man fråga vad du fick ge för den? Tycker urtavlan och länken är riktigt snygg. Samt hur stor är den?Min nästa klocka var en Rolex Oysterdate Precision från ca 70-talet... igår var dagen jag vann en på auktion!
Får man fråga vad du fick ge för den? Tycker urtavlan och länken är riktigt snygg. Samt hur stor är den?