• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är din nästa klocka?

Saturn

Omega
Lutar åt en cartier tank solo, däremot osäker om det blir Quartz eller automat. Någon som har mer information om skillnaden mellan de båda, Samt vilken som är att föredra?
 

29151

Breitling
IMG_5331.JPG
Denna pjäs önskas
 
H

Hysteria

Guest
Avenger Hurricane Military i 45, om den kommer. När den kommer. Den måste komma!
 

Facegravy

Panerai
2-Faktor
Håller på att spara pengar till min första Rolex. Lutar åt en 116000 OP. Även om jag velar mot en explorer.
e3fccd7f59b27f2216688c6c063c092c.jpg
 
D

Deleted member 11690

Guest
Kommer förmodligen dröja länge innan det blir nåt nytt, men nästa borde bli en Rolex Explorer 1 lr en glashytte original seventies. Explr 1 skulle vara ett fint komplement till samlingen och GO seventies har jag suktat efter länge. Men det får dröja ett bra tag nu :)
 

joheng

Omega
Inte riktigt säker ännu men jag känner att mitt klockintresse har slagit helt runt, så nu är jag på jakt efter en quartz... Förslag någon?
 
Just nu har jag många (billiga) klockor, nästa får bli en JLC Master Ultra Thin Perpetual eller möjligen en Reverso.
 
Topp