• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är din nästa klocka?

Husse

Patek
Har ju klämt på lite klockor hos @Affe här i dagarna...
Det blir nog en klocka med bubbla och vridbar bezel, men om det blir en 16613 eller en 16570 det vet jag inte ännu, båda klockorna är oerhört lockande!
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
för mig blir det nog en väckarklocka, tips tas gärna :p

Lägg märke till loggan på väckarklockan
IMG_20170707_123146.jpg
 
Senast ändrad:

Schill

Cartier
Jag ger upp på livet alltså! Velar som fan mellan Sjöö Sandström Royal Steel och worldtimern samt en Tag Heuer Carrera Calibre 5... Hjäääälp:(:(:(:(
 

rdianat

Cartier
2-Faktor
för mig blir det nog en väckarklocka, tips tas gärna :p
Kan rekommendera denna från Braun:
https://www.amazon.de/dp/B006J0WT2W/ref=cm_sw_r_cp_api_woiCzbF89QQPQ

Klassad som travel clock, men den är inte jätteliten och gör sig bra på nattduksbordet. Smidigt med radiostyrd tidsinställning också. Utlver den ocan har jag också lillebrodern för resor (smidigare format och inget fotstöd) när man inte vill lita blint på mobilen för att bli väckt.
 

Salesmayne

Panerai
Jag hade velat ha Omega SS Cosmic (moonphase) eller vad den nu kallas samt en Rolex Daydate med grön tavla...vi får se när det händer dock :)
 

Erkkan

Omega
Spanar för fullt efter en Omega Seamaster med ref nr: 2531.80.00 kommer isåfall bli min första "riktiga" klocka.
 

SvenD

Cartier
2-Faktor
Min nästa tror jag kommer att bli en Omega Professoinal Moonwatch. Klockan är en ikon och perfekt i en framtida samling.
 
H

Hysteria

Guest
PAM535 och sedan tänkte jag spendera en livstid att leta efter KC Joker.
 
Topp